در هفته دوم دور برگشت لیگ برتر واترپلو

جدال نیروی زمینی ارتش و نفت و گاز گچساران

هفته دوم از رقابت‌های دور برگشت لیگ برتر واترپلو با برگزاری ۳ دیدار پیگیری خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، هفته دوم از دور برگشت بیست و ششمین دوره رقابت‌های لیگ برتر واترپلو ایران روز پنجشنبه (۱۶ دی‌ماه) با برگزاری سه دیدار در شهر تهران پیگیری می‌شود.

 

استخر  ۹ دی ساعت ۱۷:۰۰ روز پنجشنبه میزبان نخستین مسابقه این هفته خواهد بود. تیم دانشگاه آزاد که با ۱۳ امتیاز رتبه اول جدول را در اختیار دارد به مصاف تیم شهید نوفلاح خواهد رفت. تیم نوفلاح با استراحت در هفته گذشته خود را برای جبران شکست مقابل دانشگاه در دور رفت این مسابقات آماده کرده است. این دیدار با نظارت رئوف آذر و قضاوت داوران بابک حسامیان و پذیرفته برگزار خواهد شد.

 

دیدار دوم این هفته با تقابل دو تیم سایپا و نماینده اصفهان پیگیری خواهد شد. سایپا که با کسب ۱۰ امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارد می‌تواند با پیروزی در این دیدار با یک پله صعود و با توجه به استراحت تیم امیدیه در جایگاه دوم قرار گیرد. نماینده اصفهان کار سختی را در مقابل ملی پوشان جوان سایپا پیش رو خواهد داشت و برای جبران شکست دور رفت باید از تمامی توان خود استفاده کنند. بازی روز پنجشنبه(۱۶ دی‌) از ساعت ۱۸:۳۰ در تهران به نظارت محب و قضاوت داوران آذرخش و ابراهیم‌پناه برگزار خواهد شد.

 

آخرین و حساس‌ترین دیدار بین بازنده‌های هفته گذشته، تیم‌های نیروی زمینی ارتش و نفت و گاز گچساران به میزبانی نزاجا در تهران برگزار می‌شود. نفت و گاز گچساران برای حفظ رتبه چهارم کار سختی را در مقابل شاگردان خاکبان خواهند داشت. تیم نزاجا میتواند با پیروززی در این دیدار هم امتیاز نفت و گاز شده و با تفاضل گل بهتر با یک پله صعود به جایگاه چهارم جدول خواهد رسید. این دیدار ساعت ۲۰:۰۰ روز پنجشنبه(۱۶دی) در استخر ۹ دی با نظارت طاهریان و قضاوت داوران غفوری و شریفیان برگزار می‌شود.

 

تیم نفت امیدیه در این هفته استراحت خواهد کرد تا خود را برای ادامه مسابقه‌ها در دور برگشت آماده کند.

 

برنامه بازی‌های هفته دوم دور برگشت لیگ برتر واترپلو:

 

دانشگاه آزاد اسلامی _ شهید نوفلاح، پنجشنبه ۱۶ دی ساعت ۱۷:۰۰، استخر بین‌المللی ۹دی تهران

سایپا _ نماینده اصفهان، پنجشنبه ۱۶ دی ساعت  ۱۸:۳۰، استخر بین‌المللی ۹دی تهران

نیروی زمینی _ نفت و گاز گچساران، پنجشنبه ۱۶ دی ساعت  ۲۰:۰۰، استخر بین‌المللی ۹دی تهران

 

قبل از آغاز هفته دوم دور برگشت لیگ برتر واترپلو تیم قدرتمند دانشگاه آزاد اسلامی با ۱۳ امتیاز در صدر جدول لیگ قرار دارد. تیم جوان نماینده اصفهان نیز بدون پیروزی و با صفر امتیاز در قعر جدول این دوره از رقابت ها است.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید