تشویق برانکو در تمرین پرسپولیس

تمرین امروز پرسپولیس تحت تاثیر کنار گذاشتن هفت بازیکن این تیم از اردوی تیم ملی قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،  تمرین امروز (چهارشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس در حالی از ساعت 11 در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد که جمع کثیری از هواداران این تیم برای حمایت از هفت بازیکن ملی‌پوش سرخپوشان که از سوی کارلوس کی‌روش از اردوی تیم ملی کنار گذاشته شده بودند، در تمرین حضور داشتند.

* قبل از شروع تمرین اکثر هواداران مقابل درب ورزشگاه تجمع کرده بودند تا به محض ورود بازیکنان ملی‌پوش از آنها حمایت کنند، اما بازیکنان ملی‌پوش امروز در تمرین حاضر نشدند و برای جلسه با سرپرست باشگاه در محل این باشگاه حضور پیدا کردند.

* قبل از آغاز تمرین یکی از مسئولان کانون هواداران این تیم به میان هواداران آمد و از آنها خواست که علیه سرمربی تیم ملی شعار ندهند و فقط بازیکنان تیم و کادرفنی را تشویق کنند.

* به دلیل اهمیت تمرین امروز پرسپولیس و اختلاف پیش آمده بین  برانکو و کی‌روش بر سر بازیکنان تیم ملی عکاسان خبری زیادی در محل تمرین حضور پیدا کرده بودند، اما آنها هم از نبود ملی‌پوشان غافلگیر شدند.

* در دقایقی از تمرین امروز پرسپولیس هواداران علیه علیرضا منصوریان سرمربی استقلال نیز شعار دادند.

* بازیکنان به مدت 40 دقیقه در سالن بدنسازی وزنه زدند و سپس با حضور در زمین  به صورت دوبه‌دو کار با توپ انجام دادند. در ادامه سرخپوشان زیر نظر چوک دستیار برانکو به تمرینات هوازی همراه با توپ روی آوردند و سپس در ادامه باز هم کار با توپ داشتند. در آخر نیز بازیکنان پرسپولیس فوتبال درون تیمی در فضای کوچک را تجربه کردند.

* هواداران پرسپولیس به محض حضور برانکو در تمرین به شدت او را تشویق کردند و در اقدامی جالب اعلام کردند که به خاطر اینکه سرمربی تیم ملی ایران گفته بود، دیگر در اردوی تیم ملی از تیم پرسپولیس هیچ بازیکنی را به اردو دعوت نخواهد کرد با تشویق‌های‌شان، خود را همراه برانکو خواندند.

* موسی سلامت، جانباز معروف هوادار پرسپولیس امروز برای حمایت از این تیم در ورزشگاه کاظمی حضور پیدا کرده بود و برای حمایت از بازیکنان این تیم شاخه گلی همراه داشت.

* پریمیوف بازیکن مصدم پرسپولیس امروز همراه بازیکنان پا به توپ شد تا مشخص شود از بند مصدومیت رهایی یافته است، اما محسن ربیع‌خواه دیگر بازیکن مصدوم پرسپولیس همچنان  به طور اختصاصی تمرین کرد.

* محمدامین آرام‌طبع که از سوی برانکو در نیم‌فصل اول از ترکیب پرسپولیس کنار گذاشته شده بود امروز مثل روزهای گذشته در تمرین پرسپولیس حضور پیدا کرد.

* رضا کرملاچعب بازیکن جوان پرسپولیس امروز با برخورد حمیدرضا طاهرخانی دچار مصدومیت و از تمرین خارج شد. 

منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید