سقوط نوشاد عالمیان به رتبه دهم !/ درخشش ادامه دار نوروزی و نیما عالمیان

برادران عالمیان بر اساس رنکینگ جدید ملی با یکدیگر اختلاف 10 پله ای پیدا کردند.

لینک کوتاه کپی شد
جی پلاس، رنکینگ ملی تنیس روی میز مردان کشور اعلام شد که بر اساس آن ورزشکاران  شاهد تغییرات زیادی بودند. 

نیما عالمیان که موفق شده در دو تور ایرانی امیر کبیر و نقش جهان عنوان نخست را کسب کند جایگاه خود را در صدر رنکینگ حفظ کرده و برای دومین ماه متوالی، نخستین پینگ پنگ باز برتر کشور است. 

افشین نوروزی که 3 ماه پیش نفر نخست ایران بود ، ماه گذشته و پس از تور ایرانی نقش جهان به جایگاه سوم سقوط کرده بود، اما دوباره توانست صعود را تجربه کند و به جایگاه دوم بازگردد. 

اما بدون شک یکی از شگفتی های این جدول ، صعود چشمگیر سجاد حسینی ، امیر رضا عباسی و واحد مالمیری بود . حسینی موفق شد با درخشش در تور ایرانی برای نخستین بار با 14 پله صعود از جایگاه هفدهم به جایگاه سوم برسد و  عباسی و مالمیری هم هر کدام با دوازده و شش پله صعود به صورت مشترک  جایگاه هشتم برسند . 

مهم ترین اتفاق این ماه اما سقوط عجیب 8 پله ای نوشاد عالمیان است. نوشاد که مدت ها است عملکرد سینوس و ارانه ای در ورزش دارد این بار سقوط عجیبی را تجربه کرد تا اختلاف 10 پله ای با برادرش را تجربه کند.

نوشاد عالمیان اگر برای مسابقات تور ایرانی اعلام آمادگی نمی کرد چنین سقوطی را تجربه نمی کرد. اما وی پس از آن که برای مسابقات اعلام آمادگی کرد بنا به دلایلی در این مسابقات حاضر نشد تا این سقوط را تجربه کند.

جدول رنکینگ ورزشکاران به شرح زیر است : 


سقوط نوشاد عالمیان به رتبه دهم ! / درخشش ادامه دار نوروزی و نیما عالمیان

دیدگاه تان را بنویسید