حسینی: امروز مستحق صعود به فینال بودیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: اگر امروز اتفاقات عجیب و غریب در بازی نمی‌افتاد می‌توانستیم تراکتورسازی را شکست دهیم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مجتبی حسینی بعد از حذف تیمش از جام حذفی و عدم صعود ذوب آهن به فینال مسابقات گفت: ما شناخت خوبی داشتیم و می‌دانستیم تراکتورسازی چگونه بازی می‌کند. به نظرم بازیکنانم اصل پرس را خوب رعایت کردند و شاید اگر در آن لحظات توپ ما گل می‌‌شد بازی را می‌توانستیم ببریم اما جا دارد به بازیکنانم که زحمت کشیدند خسته نباشید بگویم و امیدوارم در ادامه راه در لیگ برتر شرایط بهتری داشته باشیم. 

وی در پاسخ به این سوال که ذوب‌آهن دوباره به فینال جام حذفی رفته و قهرمان شده بود، گفت: فکر می‌کنم اگر امروز اتفاقات عجیب و غریب نمی‌افتاد باز هم می‌توانستیم فینالیست شویم. من نفهمیدم چرا بازیکن ما دو کارت گرفت و امروز هم استحقاق رسیدن به فینال را داشتیم. ما تیم خوبی داریم و جوان های خوبی را هم در اختیار داریم اما در نهایت شاید در نیم‌فصل فقط یک بازیکن جذب کنیم. 

سرمربی ذوب‌آهن در خصوص داوری این دیدار گفت: من معمولا در مورد داوری صحبت نمی‌کنم چون حسین زرگر را می‌شناسم و او را فردی را بی‌قرض می‌دانم ولی فکر می‌‌کنم حق نیست که یک تیم 30 دقیقه مقابل تراکتورسازی 10 نفره شود. 


 

دیدگاه تان را بنویسید