نیمار: بدون توپ طلا نمی‌میرم

ستاره برزیلی بارسلونا تاکید کرد که انگیزه بالایی برای رسیدن به توپ طلا را دارد اما بدون آن نمی‌میرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، نیمار یکی از بهترین بازیکنان حال‌ حاضر فوتبال جهان است. او بهترین و سرشناس ترین بازیکن برزیلی در چند سال اخیر بوده است و برزیلی ها امید زیادی برای دستیابی این بازیکن به توپ طلا دارند.

نیمار در این زمینه گفت‌: بسیار خوشحالم که پیراهن تیم بزرگی همچون بارسلونا را بر تن می‌کنم. همه من و هم خانواده‌ام از حضور در بارسلونا و زندگی کردن در این شهر خوشحال هستیم و روزهای خوب و خوشی را پشت‌سر می گذاریم. بارسلونا تیم بزرگی است. انگیزه های زیادی برای کسب توپ طلا دارم اما باید بگویم بدون این جایزه نخواهم مرد. فوتبال بازی می‌کنم  چون می‌خواهم  لذت ببرم نه این که به توپ طلا برسم.

او درباره این سوال که آیا کریستیانو رونالدو شایسته رسیدن به توپ طلا در سال ۲۰۱۶ را داشت نیز این گونه پاسخ داد: رونالدو در سال ۲۰۱۶ عملکرد خوبی از خود نشان داد و شایسته توپ طلا بود اما از نظر من مسی بهترین بازیکن جهان است.

ستاره برزیلی بارسلونا درباره شانس تیمش برای قهرمانی در لالیگا هم ‌اضافه کرد: هنوز تا پایان فصل بازی‌های  زیادی باقی مانده است. باید در ادامه با نهایت تمرکز به میدان برویم چراکه اگر این‌گونه نباشد، امتیازات بیشتری از دست می‌دهیم و فاصله ما با رئال‌ مادرید بیشتر می‌شود. باید همه بازیکنان نهایت تلاش خود را به کار بگیرند و با آرامش بازی کنند.

او در پایان سخنانش اظهار کرد: بازی کردن در بارسلونا افتخار بزرگی است. تلاش می‌کنم با گلزنی و یا دادن پاس گل، به تیمم کمک کنم اما نباید این واقعیت را فراموش کرد که نمی‌توان  در همه دیدارها گلزنی کرد. به‌ هر حال این فوتبال است و شرایط خاص خود را دارد.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید