جام حذفی فوتبال| آلومینیوم ۴(۶)-۴(۵) پرسپولیس

شب تاریخی ایرالکو؛ اراک قتلگاه پرسپولیس+عکس و ویدیوی گل ها

آلومینیوم اراک با پیروزی مقابل پرسپولیس راهی یک چهارم نهایی جام حذفی شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در چارچوب رقابت های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال، تیم های فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس از ساعت 18:15 در اراک به مصاف هم رفته اند که در پایان 90 دقیقه بازی با تساوی 2 بر 2 پایان یافت و کار به وقت های اضافه کشیده شد. در وقت های اضافه بازی 4 گل دیگر داشت که سهم هر تیم دو گل بود و در حالی که پرسپولیس 4 بر 2 جلو بود، میزبان با یک کام بک درخشان کار را 4 بر 4 مساوی کرد و نهایتا در ضربات پنالتی با نتیجه 6 بر 5 و عبور از سد قرمزها راهی یک چهارم نهایی شد.

نکته جالب این است که از زمان صعود آلومینیوم به لیگ برتر، پرسپولیس همواره مقابل این تیم در اراک مشکل داشته و چند هفته پیش نیز در لیگ برتر، در همین ورزشگاه با یک گل مغلوب شاگردان حسینی شد.

ترکیب آلومینیوم اراک: احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان‌کهن، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی‌فرد، عارف حاج عیدی، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه و محمدمهدی لطفی

ترکیب پرسپولیس:امیررضا رفیعی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، محمد خدابنده‌لو، مهدی ترابی، اوستون ارونوف و عیسی آل‌کثیر

گزارش بازی:

در دقیقه 12 بازی اوستون اورونوف روی یک حرکت انفرادی وارد محوطه جریمه شد و با یک ضربه محکم گل اول تیمش را زد. در ادامه آلومینیوم سعی داشت با تغییر تاکتیک به بازی برگردد اما در دقیقه 26 عیسی آل کثیر روی یک ضدحمله و حرکت انفرادی، با یک ضربه چیپ گل دوم قرمزها را وارد دروازه گوهری کرد. در دقیقه 29 سانتر از روی ضربه ایستگاهی روی محوطه پرسپولیس با ضربه سر خطرناکی همراه شد که رفیعی توپ را به آغوش کشید. در دقیقه 70 حمله خطرناک آلومینیوم با شوتی سنگین، توسط امیررضا رفیعی به کرنر فرستاده شد. در دقیقه 85 اثر شروین بزرگ با ضربه سر در محوطه روی یک توپ هوایی باعث شد توپ به لیموچی برسد و شوت روی پای او به گل تبدیل شد. در حالی که بازی دقایق پایانی خود را سپری می کرد، در دقیقه 90 + 5 شروین بزرگ با یک ضربه چرخشی زیبا گل تساوی را به ثمر رساند تا با کام بک اراکی ها، بازی به وقت اضافه کشیده شود. در همان آغاز وقت اضافه اول و در دقیقه 94 سینا اسدبیگی موفق شد گل سوم قرمزها را به ثمر برساند. در ادامه در دقیقه 108 آل کثیر گل چهارم قرمزها را زد اما میزبان دست از تلاش برنداشت و در دقیقه 113 شروین بزرگ بار دیگر گلزنی کرد تا فاصله به حداقل برسد. در نهایت در دقیقه 120+2 نقی زاده گل چهارم آلومینیوم را زد تا این بازی پرگل و زیبا، با کام بک عجیب میزبان به تساوی کشیده شود و بازی به ضربات پنالتی برود. در ضربات پنالتی ایرالکو با برتری 6 بر 5 راهی مرحله بعد شد.

گل چهارم آلومینیوم توسط نقی زاده

گل سوم آلومینیوم توسط شروین بزرگ

گل چهارم پرسپولیس توسط آل کثیر

گل سوم پرسپولیس توسط سینا اسدبیگی

گل دوم آلومینیوم توسط شروین بزرگ

گل اول آلومینیوم توسط لیموچی

گل دوم پرسپولیس توسط عیسی آل کثیر

گل اول پرسپولیس توسط اورونوف

پرسپولیس محمدحسین کنعانی زادگان اوستون اورونوف محمد خدابنده لو

پرسپولیس

پرسپولیس اوستون اورونوف

پرسپولیس

دیدگاه تان را بنویسید