فراز کمالوند: خاک عالم بر سر ما!

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: خاک عالم بر سر ما با این فوتبالی که بازی می کنیم و در زمین خودمان اینگونه بازنده شویم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، فراز کمالوند بعد از شکست 3 بر صفر مقابل پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: تشکر می کنم از اصحاب رسانه که هفته گذشته به خوبی از تیم حمایت کردند و امیدوارم تا روز آخر مسابقه این حمایت ها ادامه داشته باشد. با توجه بخشنامه فدراسیون فوتبال نمی توانیم در مورد برخی مسایل صحبت کنیم و محدودیت داریم. در مورد مسایل داوری حرفی نمی زنیم اما یک خواهش داریم اگر در مورد مسایل داوری اتفاقی رخ می دهد که یک تیم متضرر می شود فدراسیون و کمیته داوران پاسخگوی تیم ها باشند و ما اعتراضی نمی کنیم واز راه عادلانه و مطلوب فدراسیون و با نامه اعلام میکنیم روی گل اول صحنه ای رخ داده است.

وی افزود: وقتی مقابل پرسپولیس یک بر صفر عقب می افتید با این بازیکنان توانمندی که دارد باید سازمان بازی را عوض کنید و به جای دفاع و ضد حمله ، تیم را جلو می کشید و با بهترین بازیکنان آسیا مواجه می شوید. فکر می کنم بازی خوبی ارایه نکردیم و کیفیت بازی خوب نبود . البته تیم ما اشکال ویژه دارد اینکه بازیکنان ما می دانند چه قوی بازی کنند و چه ضعیف جایگزین ندارند. باخت را گردن کسی نمی اندازم و خودم مسئولیتش را برعهده می گیرم. سپاهان را بردیم نگفتم من بودم اما امروزکه باختیم می گویم مسئولیتش با من است. اما یک سوال دارم مثلا پیام پارسا ضعیف بازی می کند و 2 گل بد می خورد چه باید بکنیم. امیر پناهی سه بازی اشتباه می کند چه باید بکنیم. این ها مشکلات ماست اما اصلا نا امید نیستم و مسلم بدانید از فردا فشرده به کارمان می چسبیم به کارمان تا سوت پایان بازی با تراکتور به صدا در بیاید و آن زمان حرف های زیادی برای گفتن دارم.سرمربی نفت آبادان در مورد اینکه شفاف در مورد مشکلات سخن بگویید، گفت: همه من را می شناسند که حرفم را می زنند بعد از بازی با تراکتور صحبت هایم را به طور کامل و دقیق بیان می کنم. 6 بازی تا پایان لیگ باقیمانده خیلی حرف دارم که بزنم.

کمالوند در مورد حمایت رسانه ها از تیم نفت آبادان و اینکه تیم بی کیفیتی دارید زیرا بازیکنان بد بازی کردند، تلاش کنید این شرایط را سامان بدهید بد بازی کردید و باختید،گفت: دلم نه برای بازیکنان می سوزد  نه برای خودم خاک توی سرما! خاک عالم توی سرما با این فوتبالی که بازی می کنیم خاک عالم توی سرما که چنین فوتبالی برای مردم آبادان بازی می کنیم. اشکالی ندارد من با تمام وجود شرمنده مردم آبادان هستم.

وی در مورد اینکه چه کاری می شود کرد، گفت: الان نمی شود کاری کرد فقط باید این 6 بازی را پشت سر بگذاریم و از نظر روحی و اعتماد به نفس، امروز زورمان به پرسپولیس نمی رسید اما مقابل شمس اذر و ومس رفسنجان شاید وضعیت بهتر باشد. فقط یک راه داریم همه ما رسانه، مردم و من فقط باید بجگنیم تا آخرین لحظه کاریش نمی شود کرد. همه باید بجنگیم. کیفیت بازیکنان کم است یا نه کاریش نمی شود کرد. واقعا خدا کند ما تا بازی آخر سالم بمانیم و تا روز آخر سلامت بمانیم با این اتفاقاتی که رخ می دهد. من از طرف همه من از مردم عذرخواهی می کنم و عذر خواهی ام را بپذیرند و خاک عالم بر سر ما با این فوتبالی که بازی می کنیم و در زمین خودمان اینگونه بازنده شویم.

کمالوند در مورد اینکه از طرف ویسی هم عذرخواهی می کنید، گفت: اسم نمی برم چون حرف میزنم دوستان جواب دیگری می دهند.

سرمربی نفت آبادان تصریح کرد: فدراسیون فوتبال قدغن کرده که علیه داوری حرفی نزنیم من هم چیزی نمی گویم که محرومیتی نداشته باشم ولی خواهش می کنم فیلم را ببینند اگر اشتباه داوری رخ داده سریعا واکنش نشان بدهندوی در مورد اینکه با توجه به تعطیلی 13 روزه لیگ تمرینات تعطیل می شود، گفت: می خواهید برایشان جشن تولد هم بگیریم تمرین تعطیل نیست. از فردا صبح و عصر تمرین می کنیم اینجوری نیست که تماشاگر با چشم گریان برود و بعد بازیکن به لایه قبایش هم برنخورد من از همه عذرخواهی می کنم به جای همه به جای کسی هم که اشتباه می کند من عذرخواهی می کنم.

کمالوند در مورد اینکه دارید برای فصل آینده در لیگ یک برنامه ریزی می کنید، با توجه به محدودیت هایی که گذاشتند باید در نشست خبری بپرسیم هوا چطور است،گفت: این هم یک سوالی است کاملا درست می گوییم اجازه هیچ چیز نداریم نه صدور بیانیه و نه صحبت کردن در مورد داوری، وقتی نمی توانم در مورد جریان های بازی حرف بزنم چرا کنفرانس برگزار می کنند حرف بزنم هم محروم می شوم در مورد لیگ یک هم هنوز به آن درجه نرسیدم که نا امید شوم تا آخرین لحظه می جنگم. بنای رفتن ندارم و هنوز نا امید نیستم.

وی در مورد اینکه می گویند سرمربی تیم عوام فریبی نکنند گفت: فضای تیم به اندازه کافی ملتهب هست و اجازه بدهید تا روز آخر صحبتی نکنم.

 

دیدگاه تان را بنویسید