نفت آبادان ۰-۳ پرسپولیس

پرسپولیس در آبادان موقتا به صدر رسید+ عکس و ویدیوی گل ها

پرسپولیس به صورت موقت به صدرجدول لیگ برتر رسید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در روز اول هفته 24 لیگ برتر فوتبال و از ساعت 19 تیم های صنعت نفت و پرسپولیس در آبادان به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 3 بر 0 به سود شاگردان ویرا به پایان رسید. گل های پرسپولیس را در این بازی اسماعیلی فر، آل کثیر و کنعانی زادگان زدند.

با این برد پرسپولیس با یک بازی بیشتر نسبت به استقلال با 52 امتیاز به صدر رفت و باید منتظر نتیجه شاگردان 50 امتیازی نکونام مقابل شمس آذر باشد.

صنعت نفت 16 امتیازی نیز با این شکست به پرتگاه سقوط نزدیک تر شد.

صنعت نفت آبادان: پیام پارسا، میثم تهیدست، عرفان قهرمانی، مصطفی نائیچ، امیرمحمد پناهی، فرشاد محمدی مهر، طالب ریکانی، مصطفی احمدی، استیو بوباکر، یوسف کی شمس و علی یوسف

پرسپولیس: امیر رضا رفیعی، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی‌زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه و عیسی آلکثیر

دقیقه ۳: فرصت عالی برای پرسپولیس روی کرنر کوتاه عالیشاه و سانتر ترابی که با ضربه سر عیسی همراه شد و دروازه‌بان توپ را مهار کرد. دقیقه ۸: سانتر امید عالیشاه از روی نقطه کرنر روی سر دانیال اسماعیلی فر نشست و مدافع پیشتاخته پرسپولیس دروازه را باز کرد. امید عالیشاه به دلیل مصدومیت در دقیقه ۱۱ از زمین مسابقه با برانکارد بیرون برده شد و جای خود را به وحید امیری داد. دقیقه ۱۳: آل کثیر دروازه نفت را باز کرد اما پرچم کمک داور به دلیل آفساید بالا رفت‌. دقیقه ۲۴: شوت سنگین طالب ریکانی با جایگیری مناسب رفیعی در اختیار گلر پرسپولیس قرار گرفت. دقیقه ۲۵: شوت زمینی و خطرناک کی‌شمس از روی خط محوطه، با اختلاف کمی از کنار دروازه پرسپولیس بیرون رفت. دقیقه ۴۲: ضربه سر یوسف کی شمس از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت. اوسمار ویه‌را در ابتدای نیمه دوم گولسیانی را که کارت زرد گرفته بود تعویض کرد تا فرجی به زمین برود. دقیقه ۶۶: ارونوف توپ را گرفت و به ترابی رساند و پاس خوب او مدافعان را جا گذاشت و عیسی آل کثیر با شوتش دروازه را باز کرد. دقیقه ۷۰: پرسپولیس صاحب ضربه کرنر شد و توپ به دست مصطفی احمدی خورد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. کنعانی زادگان پشت این ضربه ایستاد و برخلاف جهت حرکت پارسا برای سومین بار دروازه میزبان را باز کرد.

IMG_20240418_211101_776

هفته بیست و چهارم

تیم نتیجه نتیجه تیم تاریخ ساعت
پیکان 2 2 هوادار پنجشنبه 30 فروردین  16:30
گل گهر سیرجان 2 2 استقلال خوزستان پنجشنبه 30 فروردین 17:45
صنعت نفت 0 3 پرسپولیس پنجشنبه 30 فروردین 19
نساجی     تراکتور جمعه 31 فروردین 16:30
استقلال     شمس آذر جمعه 31 فروردین 18
فولاد     مس رفسنجان جمعه 31 فروردین 18:10
ذوب آهن     آلومینیوم اراک یکشنبه 2 اردیبهشت 16:30
ملوان     سپاهان یکشنبه 2 اردیبهشت  17

 

دانیال اسماعیلی فر

پرسپولیس صنعت نفت آبادان وحید امیری

پرسپولیس صنعت نفت آبادان عبدالکریم حسن

پرسپولیس صنعت نفت آبادان اوستون اورونوف

پرسپولیس صنعت نفت آبادان سروش رفیعی

پرسپولیس صنعت نفت آبادان

پرسپولیس

 

دیدگاه تان را بنویسید