اتحاد دمبله با مدافعان کندذهن بارسلونا برای صعود PSG

بارسلونا در شب کابوس وار مدافعانش از راه یابی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بازماند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا با قبول باخت عجیب و باور نکردنی 4-1 مقابل پاری سن ژرمن حذف شد.

در شرایطی که شاگردان ژاوی بازی رفت را 3-2 برده بودند، به نظر می رسید با گل رافینیا کار تمام شده باشد، اما ژاوی که فکر همه چیز را جز شیرین کاری مدافعانش کرده بود، شب سختی داشت.

ابتدا سهل انگاری بی مورد آرائوخو باعث دریافت کارت قرمز شد تا کار سخت شود. دمبله دقایقی بعد گل تساوی را زد.

در نیمه دوم پاریسی ها با شوتی محکم به گل دوم رسیدند. اما این پایان کار نبود و کانسلو با تکلی بی مورد در گوشه محوطه جریمه یک پنالتی تقدیم حریف کرد که امباپه موفق به گلزنی شد.

در شرایطی که بارسای ده نفره برای جبران نتیجه و جلوگیری از حذف حمله می کرد، یک شیرین کاری دیگر از مدافعان باعث دریافت گل چهارم شد. در شرایطی که تراشتگن دبل سیو کرده بود، دفع ناقص توپ از سوی مدافعان به امباپه رسید تا گل چهارم به ثمر برسد.

بدین ترتیب در شب خوب دمبله توام با اشتباه های پیاپی مدافعان کم هوش بارسلونا، پاری سن ژرمن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.

در دیگر دیدار این مرحله دورتموند شکست 2-1 بازی رفت را جبران کرد و با پیروزی 4-2 توانست به نیمه نهایی برسد تا دو نماینده ماتادورها در یک شب حذف شوند.

دیدگاه تان را بنویسید