کشتی آزاد قهرمانی آسیا| صعود قاطع زارع و فیروزپور به فینال/ جانشین یزدانی کم آورد!

دو ملی پوش ایران به فینال 5 وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی آسیا رسیدند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در روز دوم و پایانی کشتی آزاد قهرمانی آسیا، 5 ملی پوش ایران به روی تشک رفتند که در پایان دور مقدماتی، امیرحسین فیروزپور در 92 و امیرحسین زارع در 125 کیلوگرم فینالیست شدند، در 61 و 74 کیلوگرم رضا اطری و حسین ابوذری به رده بندی یافتند و در 86 کیلوگرم هادی وفایی پور راهی شانس مجدد شد.

 61 کیلوگرم

در وزن 61 کیلوگرم رضا اطری در دور نخست با نتیجه 4 بر 4 از سد کایسی تانابه از ژاپن گذشت، در دور بعد با نتیجه 5 بر صفر جمشید شریف اف از تاجیکستان را مغلوب کرد اما در نیمه نهایی مقابل تایربک ژولماشبک اولو دارنده مدال برنز جهان و قهرمان آسیا از قرقیزستان با نتیجه 11 بر 7 مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. اطری در این دیدار با کوم چول ری از کره شمالی کشتی می گیرد.

74 کیلوگرم

در وزن 74 کیلوگرم حسین ابوذری در دور اول با نتیجه 10 بر صفر ظفربک اوتاخانوف دارنده مدال نقره آسیا از ازبکستان را شکست داد، در دور دوم با نتیجه 12 بر 1یونگ نام سو از کره شمالی را از پیش رو برداشت اما در نیمه نهایی مقابل کوتا تاکاهاشی دارنده مدال برنز زیر 23 سال جهان با نتیجه 4 بر 2 مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. او در این دیدار با برنده دیدار میان تالگات از قرقیزستان و یاش از هند مبارزه می کند.

86 کیلوگرم

در وزن 86 کیلوگرم هادی وفایی پور در دور اول با نتیجه 10 بر صفر ینگ ووتی ازکامبوج را مغلوب کرد، در دور دوم با نتیجه 3 بر 1 مغلوب عظمت دولتبیکوف دارنده مدال برنز جهان از قزاقستان شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، وفایی پور به دیدار رده بندی راه یافت. وی در این دیدار به مصاف لی پیلونگ از چین می رود.

92 کیلوگرم

در وزن 92 کیلوگرم امیرحسین فیروزپور در دور نخست با نتیجه 11 بر صفر ساتوشی میورا از ژاپن را از پیش رو برداشت، در دور بعد با نتیجه 11 بر صفر شوهی گانگ از چین را مغلوب کرد و در نیمه نهایی مقابل ماگومد شریپوف از بحرین با نتیجه 10 بر صفر به برتری دست یافت و به دیدار فینال رفت. فیروزپور در این دیدار به مصاف شهرزاد پویونوف از ازبکستان می رود.

125 کیلوگرم

در وزن 125 کیلوگرم امیرحسین زارع پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر  کومار آنیروده از هند را مغلوب کرد و در نیمه نهایی مقابل شامیل شریپوف از بحرین با نتیجه 5 بر صفر به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. زارع در این دیدار مقابل آیال لازاریف از قرقیزستان قرار می گیرد.

فینالیست های 5 وزن دوم:

61 کیلوگرم: تایربک ژوماشبک اولو (قرقیزستان)- آسیل آیتاکین (قزاقستان)

74 کیلوگرم: کوتا تاکاهاشی (ژاپن)- ویکتور راسادین (تاجیکستان)

86 کیلوگرم: عظمت دولت بیکوف (قزاقستان)- جبرئیل شاپیف (بحرین)

92 کیلوگرم: امیرحسین فیروزپور (ایران)- شرزد پویونوف (ازبکستان)

125 کیلوگرم: امیرحسین زارع (ایران)- آیال لازارف (قرقیزستان)

 

 

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید