جی پلاس

آقای یزدانی؛ اول یک سوزن به خودت بزن، بعد یک جوالدوز به دیگران!

مدافع تیم فوتبال سپاهان بار دیگر با صحبت هایش حاشیه ساز شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ سیاوش یزدانی دقیقا مصداق بارز فوتبالیستی است با استعداد، خوش استایل و تاثیر گذار که می توانست یکی از بهترین مدافعان ادوار فوتبال ایران باشد اما رفتار غیرحرفه ای و حاشیه های مداوم، از او بازیکنی ساخت که تنها می تواند با حرکات عجیب و غریب، به تیمش آسیب بزند. از همان روزی که یزدانی برای پرسپولیسی ها کری خواند و نهایتا با گل به خودی باعث باخت سپاهان شد، تا حرکات عجیبش در استقلال و ماجرای سربازی، و نهایتا رفتار بچه گانه مقابل الهلال و حذف سپاهان از آسیا، فقط و فقط می توان به رفتار غیرحرفه ای او اشاره کرد.

مدافع سپاهان که انگار قصد ندارد از این همه درس عبرت بگیرد، شب گذشته بار دیگر با صحبت هایش حاشیه ساز شد و این بار به هم تیمی های سابق و فعلی خود در استقلال و سپاهان حمله کرد؛ یزدانی معتقد است در روزهایی که به سربازی رفته مصدوم بوده و بعد از آن در بازگشت به استقلال، با بی مهری هم تیمی ها و باشگاه مواجه شده. او حتی از بازیکنان سپاهان و مسئولان این تیم هم گلایه دارد که پای مصدومیت او نایستاده است. یزدانی در حالی این ادعا را دارد که در همه این سال ها با مربیان خارجی استقلال و سپاهان کار کرده و طبیعتا این مربیان بدون هیچ ذهنیت خاصی نسبت به این مدافع، با او کار کرده اند اما پس از مدتی رفتارهای غیرحرفه ای خودش به مسیرش لطمه زده است. از سوی دیگر نمی توان منکر این شد که یزدانی هر چه قدر هم که از حرکات و رفتار هم تیمی ها یا مسئولان استقلال و سپاهان ضرر کرده باشد، دو برابر آن به این باشگاه ها لطمه زده است؛ مدافعی که مدعی است باید بازیکن فیکس تیم ملی باشد، همیشه در بزنگاه های حساس کار دست تیمش داده و هنوز یک ماه از آخرین دسته گل او نگذشته که در لیگ قهرمانان آسیا هم اخراج شد و هم با یک کری بچه گانه، فضا را علیه تیمش کرد تا نهایتا سپاهان با آن شکست سنگین در آسیا حذف شود.

مشخص نیست مدافع پرحاشیه فوتبال ایران کی قرار است از این موارد درس عبرت بگیرد و به جای ادعاهای پر طمطراق، رفتار و عمل حرفه ای را سرلوحه کارش قرار دهد اما چیزی که مشخص است، این است که اگر هر باشگاه، مدیر و مربی ای در مشکلات یزدانی دخیل بوده، اما خودش چند برابر آن باعث ایجاد حاشیه در مسیر حرفه ای خود شده و بعید است حالا و پس از سال ها بازی با این سبک و سیاق رفتاری، یک شبه چیزی عوض شود؛ فقط یزدانی باید بداند که هر وقت می خواهد این خاطرات تلخش را مرور کند، اول یک سوزن به خودش بزند بعد یک جوالدوز به دیگران!

دیدگاه تان را بنویسید