جی پلاس

آقای نکونام؛ این رفتار لالیگایی نیست!

سرمربی استقلال بعد از پیروزی مقابل هوادار هم در نشست خبری حاضر نشد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، استقلال در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران مقابل هوادار به برتری یک گله دیگر رسید و با 46 امتیاز فاصله 3 امتیازی خود با پرسپولیس در رده دوم را حفظ کرد.

در پایان این بازی مطابق روالی که جواد نکونام در هفته های اخیر ایجاد کرده بازهم سرمربی استقلال در نشست خبری حاضر نشد.

با وجود اینکه به نظر می رسد این سکوت نکونام و فرستادن مهدی هاشمی نسب به کنفرانس ها به خاطر مشکلاتی است که او با مدیریت دارد اما این کار نه در شان جواد نکونام است و نه در شان باشگاه استقلال.

اینکه در فصول گذشته یک مربی هم چند جلسه در نشست خبری غایب بوده و حالا نکونام به استناد آن به خودش اجازه می دهد پاسخگوی خبرنگاران نباشد، دلیل منطقی نیست.

نکونام در ماه های اخیر چندین بار در نشست های خبری و حتی بعد از تمرین صحبت های خود با هواداران که تقریبا 99 درصد آن علیه مدیریت باشگاه بود را با همین خبرنگاران در میان گذاشت اما حالا که انتقاداتی به او وجود دارد علاقه ای ندارد به نشست بیاید.

نکته جالب تر آن که مهدی هاشمی نسب که بیشتر از محمد نوازی به جای سرمربی به نشست می آید در روزهای اخیر به خصوص نشست قبل از بازی با هوادار رفتار جالبی با خبرنگاران ندارد.

پیش از این جی پلاس در گزارش هایی با عناوین "فوتبال فقط کُری نیست آقای هاشمی نسب" و "هاشمی نسب؛ این قسمت: تمسخر رسانه!" به انتقاد از رفتار مربی استقلال پرداخته است.

اینکه جواد نکونام گرفتار مشکلات زیادی در تیم خود است یا مدیریت باشگاه نتوانسته بازیکنان مدنظرش را جذب کند هیچ ارتباطی به غیبتش در رسانه ندارد.

تیمی که سرمربی اش مدعی بزرگ بودن کارنامه اش فوتبالی است و همه او را به خاطر سابقه طولانی حضور در لالیگا با عنوان "جواد لالیگایی" می شناسند باید در رفتار هم نشان دهد در سال های حضورش در اسپانیا و لالیگا رفتار و اخلاق حرفه ای سرمربی یک تیم بزرگ را به خوبی یاد گرفته است.

 

دیدگاه تان را بنویسید