منصور رشیدی در گفت و گو باجی پلاس؛

نیمه دوم دربی اصلا فوتبال نبود/ هواداران بازی کسل کننده‌ای را دیدند

مربی اسبق دروازه‌ بان‌‌های استقلال گفت: متاسفانه استقلال و پرسپولیس فقط وسط زمین با یکدیگر می‌جنگیدند و هیچ کار مثبت دیگری انجام ندادند.

لینک کوتاه کپی شد

منصور رشیدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جِی پلاس؛ در خصوص دربی 103 پایتخت گفت:  همه از این بازی دلگیر بودند؛ حدود هفتادهزار تماشاگر از چند ساعت قبل آمدند که بازی خوبی ببینند اما متاسفانه رقابتی کسل کننده را شاهد بودند. نیمه دوم را که اصلا نمی‌توان اسمش را فوتبال گذاشت؛ هم استقلال و هم پرسپولیس برای نباختن آمده بودند اما متاسفانه فقط وسط زمین با یکدیگر می‌جنگیدند و هیچ کار مثبت دیگری انجام ندادند. بازیکنان هم خودشان قبول دارند که بازی کاملا کسل کننده بود و اکثرا ناراضی بودند.

 

او افزود: هر دو تیم راضی بودند که مساوی از زمین خارج شوند وحتی حاضر بودند هفت دقیقه وقت اضافه هم گرفته نشود. بازی طوری نبود که تیمی بتواند ادعا کند من موقعیتم بهتر بود و می‌توانستم برنده مسابقه باشم. باید در تاریخ گنجانده شود که این دو تیم رقابت خوبی انجام دادند اما این اتفاق رخ نداد.

 

رشیدی درخصوص صحنه‌ای که برخی معتقدند پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد تصریح کرد: من داور نیستم اما به عنوان کسی که بیش از 50 سال در فوتبال است باید بگویم برخوردهایی در فوتبال رخ می‌دهد که در این بازی هم اتفاق افتاد اما به نظرم پنالتی نبود و همه کارشناسان هم گفتند یک برخورد عادی صورت گرفت.

 

پیشکسوت فوتبال ایران همچنین با اشاره به بازی تدافعی استقلال گفت: در نیمه اول حمله بیشتری انجام شد اما به نظرم فکر نکونام این بود که کار دفاعی انجام بدهد برای همین رمضانی را به زمین آورد تا برای ضد حمله  از فورواردها استفاده کند.

 

منصور رشیدی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال در این فصل شانس قهرمانی دارد یا نه تصریح کرد:  با توجه به این که استقلال امتیاز بالاتری دارد می‌توان گفت شانس قهرمانی‌اش بیشتر است اما در حال حاضر سپاهان هم خوب بازی می‌کند و دو بازی کمتر هم دارد و می‌تواند نزدیک شود بنابراین شانس قهرمانی را به هر تیمی می‌توان داد حتی تراکتور هم دارد خودش را بالا می‌کشد.

 

او در پایان صحبت‌های خود گفت: در کل دربی 103 بازی ناراحت کننده و کسل کننده‌ای بود هواداران برای دیدن یک بازی زیبا رفتند اما این اتفاق نیفتاد و هیچ چیز خاصی رخ نداد.

دیدگاه تان را بنویسید