پیروزی یزدانی مقابل عموزاد در نبرد تمام ایرانی جام یاشاردوغو

امیرمحمد یزدانی در جام کشتی یاشاردوغو مقابل رحمان عموزاد به برتری رسید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ مسابقات پنج وزن دوم رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو ترکیه از صبح امروز در شهر آنتالیا در حال برگزاری است و نتایج نمایندگان ایران تاکنون به شرح زیر است:

در وزن 61 کیلوگرم، رضا مومنی در دور نخست با نتیجه 5 بر 3 مقابل داورن امیرخان از قزاقستان به پیروزی رسید. وی در دوربعد به مصاف  زانابازار زاندانبود از مغولستان می رود. رضا اطری در دور نخست با نتیجه 10 بر یک و ضربه فنی وینچنزو پیرودو از ایتالیا را مغلوب کرد. وی در دور بعد به مصاف سابان کیزیلت از ترکیه می رود. دو نماینده کشورمان تا دیدار نیمه نهایی با هم کشتی نخواهند گرفت.

در وزن 70 کیلوگرم امیرمحمد یزدانی در دور اول با نتیجه 6 بر 2 مقابل محمدعلی عموزاد دیگر نماینده کشورمان به پیروزی دست یافت. وی در دور بعد به مصاف ادوارد شیتس از آمریکا می رود.

در وزن 92 کیلوگرم امیرحسین فیروزپور در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر دامجین باتزول از مغولستان را مغلوب کرد. حریف در دور بعد با برنده کشتی میان عبدالجلیل شعبان اف از  آذربایجان و عادیل اولو از قرقیزستان مبارزه می کند.

در وزن 125 کیلوگرم محمدرضا لطفی پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف لخاگواگرل از مغولستان می رود. امیررضا معصومی در آنسوی گروه پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با اوکتای جیفتجی از ترکیه کشتی می گیرد.

دیدگاه تان را بنویسید