عذرخواهی کشتی گیر پرحاشیه پس از دعوا در ترکیه

محمدرضا مختاری کشتی گیر فرنگی کار ایرانی درباره حواشی پیش آمده در جام وهبی امره توضیح داد و عذرخواهی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه روزهای ۱۷ و ۱۸ اسفندماه در شهر آنتالیا برگزار شد و در پایان نمایندگان کشورمان با کسب ۴ مدال طلا، ۵ مدال نقره و ۳ مدال برنز بعنوان قهرمانی دست یافتند.

یکی از مبارزه‌های حساس و البته جنجالی این پیکارها، مبارزه محمدرضا مختاری در مرحله نیمه‌نهایی وزن ۷۷ کیلوگرم برابر نماینده کشور میزبان بود که با درگیری و دعوای شدید همراه شد، تا حدی که برخی از اعضای کادر فنی و رئیس فدراسیون کشتی ترکیه نیز به وسط تشک آمده بودند. در نهایت داوران هر دو کشتی‌گیر حذف را (دیسکالیفه) کردند. پس از این اتفاق، کمیته انضباطی فدراسیون کشتی، محمدرضا مختاری را تا اطلاع ثانوی تعلیق کرد.

ملی‌پوش کشتی فرنگی که امروز به همراه تیم به تهران بازگشت در صفحه شخصی خود نوشت: عذرخواهی می‌کنم بابت حواشی اخیر که در جریان مبارزه با کشتی‌گیر ترکیه پیش آمد و باعث شد شما شاهد صحنه‌هایی باشید که به هیچ وجه در شان ورزش و به خصوص کشتی نبود. کسانی که با من برخورد دارند می‌دانند که همیشه ادب و احترام سرلوحه زندگی و همچنین ورزشم بوده و از اتفاقات اخیر عمیقا متاسفم. همیشه هدفم سربلندی ایران و شادی دل مردم بوده و هست و امیدوارم بتوانم در میادین بعدی افتخار آفرین باشم.

برای تیم منتخب کشتی فرنگی کشورمان در این مسابقات پویا دادمرز در وزن ۵۵ کیلوگرم، سعید اسماعیلی در وزن ۶۷ کیلوگرم، امین کاویانی‌نژاد در وزن ۷۷ کیلوگرم و محمدهادی ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم به مدال طلا، امیررضا ده‌بزرگی در وزن ۶۰ کیلوگرم، علی اسکو در وزن ۷۷ کیلوگرم، رسول گرمسیری در وزن ۸۲ کیلوگرم، مهدی بالی در وزن ۹۷ کیلوگرم و امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به مدال نقره، امیر عبدی در وزن ۷۷ کیلوگرم، عباس مهدی‌زاده در وزن ۸۲ کیلوگرم و فردین هدایتی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

در رده‌بندی تیمی ایران با ۱۶۶ امتیاز بعنوان قهرمانی دست یافت و تیم های ترکیه با ۱۰۷ امتیاز و قرقیزستان با ۹۷ امتیاز دوم و سوم شدند.

دیدگاه تان را بنویسید