قهر هاشمی نسب به خاطر پول بود؟

هاشمی نسب می گوید ناراحتی و قهر او به خاطر مسائل مالی نبوده و برای پول به استقلال نیامده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مهدی هاشمی‌نسب، مربی تیم فوتبال استقلال پس از برتری یک بر صفر این تیم مقابل سپاهان در ورزشگاه آزادی، گفت: مسائل خانوادگی را نمی‌توان مطرح کرد و برخی مسائل مشکلات شخصی خانوادگی است و ما هم آدم هستیم و مانند مردم ایران هزاران مشکل داریم.

وی در مورد نارضایتی از عدم پرداخت مالی استقلال به وی، گفت: بحث من با استقلال اصلا مسائل مالی نیست و از آقای حاجیلو سوال کنید که من به او گفتم اصلا پول نمی‌خواهم؛ هر زمان بخواهم می‌روم و پول می‌گیرم. به خاطر پول به استقلال نیامده‌ام که بخواهم به خاطر پول قهر کنم.

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه «همواره هواداران استقلال به من لطف دارند و امیدوارم با نتایج خوب بتوانیم دل آنها را شاد کنیم،» گفت: امیدوار هستیم در پایان لیگ با یک نتیجه خوب آنها را خوشحال کنیم و حرف‌هایی که در دل داریم را بیان کنیم.

هاشمی‌نسب در مورد اینکه چرا به بازیکنان استقلال گفته شده با رسانه‌ها مصاحبه نکنند؟ گفت: از آقای نکونام سوال بپرسید حتما دلیلی دارد.

وی در پاسخ به اینکه وقتی خطیر و نکونام (مدیرعامل باشگاه و سرمربی تیم) با یکدیگر نمی‌سازند بهتر نیست یک طرف کوتاه بیاید؟ گفت: ان‌شاءالله دو طرف به نفع باشگاه کنار کشیده‌اند. مشکلات همیشه وجود دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید