انصاری فرد آماده برای بازی در تیم جدیدش

مهاجم ایرانی آریس سالونیکا ابراز امیدواری کرد در صورت صلاحدید کادر فنی خیلی زود کارش را در تیم جدیدش آغاز کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ اسپورت ایزوستیای یونان، کریم انصاری‌فرد، مهاجم تیم ملی ایران، که از اومونیا جدا شد بار دیگر به یونان برگشت و این بار به عضویت تیم آریس‌تسالونیکی درآمد. قرارداد او با آریس تا پایان فصل با گزینه تمدید برای یک سال دیگر است.

مهاجم ایرانی پس از پایان جام ملت‌های آسیا، برای اولین بار در تمرین زردپوشان شرکت کرد و در اولین اظهاراتش گفت: خوشحالم که عضوی از تیم آریس‌ام. به یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های یونان آمده‌ام که سابقه زیادی دارد و از اینکه اکنون به این باشگاه تعلق دارم خوشحالم. می‌خواهم در زمین با تمام توانم به هم‌تیمی‌ها و تیم جدیدم کمک کنم تا بتوانیم به اهدافمان برسیم و در پایان همه خوشحال باشیم.

او در بخش بعدی صحبت‌هایش نیز گفت: می‌دانم کجا آمده‌ام و چه شرایطی وجود دارد. هر چه در توان دارم نشان خواهم داد تا بتوانیم در پایان فصل یک جام کسب کنیم. در رقابت های لیگ هم سعی می‌کنیم تا جایی که می‌توانیم به بالاترین رتبه برسیم.

او درباره سازگاری‌اش با سوپرلیگ یونان نیز اظهار کرد: مشکلی در این زمینه نخواهم داشت. من در یونان زیاد بازی کرده‌ و این لیگ را به‌خوبی می‌شناسم. با فرهنگ یونان آشنا هستم و خیلی سریع با محیط جدیدم سازگار خواهم شد. به محض اینکه سرمربی از من بخواهد آماده بازی‌ام چون الان در شرایط خوبی‌ام.

آریس چهارمین تیم انصاری‌فرد در فوتبال یونان است. او پیش از این در تیم‌های پانیونیوس، المپیاکوس و آ.ا.ک آتن بازی کرده است و اکنون در تیم آریس عضویت دارد. آریس، تیم پنجم جدول رده‌بندی لیگ یونان، سه‌شنبه باید در دور نیمه‌نهایی جام حذفی یونان، به دیدار پانتولیکوس برود و انصاری‌فرد می‌تواند اولین بازی‌اش را برای این تیم انجام دهد.

 

دیدگاه تان را بنویسید