در گفت و گو با جِی پلاس؛

افشین نوروزی: کسب سهمیه تیمی تنیس روی میز پاریس کار سختی است

کارشناس خبره فدراسیون تنیس روی میز گفت: با توجه به مدال بازی‌های آسیایی و موفقیت‌هایی که در رده پایه بدست آوردیم بالارفتن انتظارات و سطح توقعات از تنیس روی میز کاملا بجا است.

لینک کوتاه کپی شد

الهام کهزادی: افشین نوروزی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جِی پلاس، درباره شانس ایران در بخش تیمی قهرمانی جهان برای کسب سهمیه المپیک گفت: بچه‌ها آماده هستند و با توجه به این که در بازی‌های آسیایی مدال برنز کسب کردند انگیزه بالایی دارند؛ از طرفی در لیگ فرانسه هم مشغول هستند اما به هر حال کار سختی در پیش دارند چون مسابقات جهانی است و تیم‌های خوب اروپایی حضور دارند. من فکر می‌کنم با آمادگی و اعتماد به نفسی که دارند در این مسابقات هم بدرخشند. به هر حال باید جزو هشت تیم شویم و زمانی که این اتفاق رخ بدهد سهمیه را کسب کردیم اما کار راحتی نیست.

نوروزی همچنین در مورد بالا رفتن انتظارات از رشته تنیس روی میز گفت: قاعدتا با توجه به مدالی که در بازی‌های آسیایی کسب کردیم انتظارات و سطح توقعات از تنیس روی میز بالا رفته از طرفی با توجه به موفقیت‌های خوبی که در رده‌های سنی پایه از جمله نوجوانان و نونهالان بدست آوردیم  کاملا بجا است که انتظارات بالا برود. جامعه این رشته هم تلاش می‌کند به این انتظارات پاسخ مثبت بدهد. آینده تنیس روی میز ایران را خیلی روشن می‌بینم چون نوجوانان و جوانان مستعدی داریم و امیدوارم شاهد موفقیت‌های بیشتری باشیم.

او در پایان صحبت‌های خود در پاسخ به این سوال که همچنان قصد بازی کردن دارید یا می‌خواهید در عرصه مربیگری فعالیت کنید گفت: اکنون در لیگ ترکیه مشغول بازی کردن هستم و در دوره بعدی انتخابی تیم ملی هم قطعا حضور خواهم داشت.

دیدگاه تان را بنویسید