راز کامبک های پرتکرار رئال از زبان آنچلوتی

سرمربی رئال مادرید درباره کیفیت بازیکنانش و نگرش شکست ناپذیری آنها صحبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، می‌گوید کامبک‌های تیمش نشان‌دهنده کیفیت بازیکنان روی نیمکت و همچنین ذهنیت عالی تیم است. رئال مادرید در دیداری حساس در چارچوب لالیگا، در غیاب جود بلینگام، در حالی‌که با نتیجه ۱-۰ عقب افتاده بود، موفق شد کامبک بزند و بازی را ۲-۱ ببرد. کارلو آنچلوتی در نشست خبری پس از بازی درباره بازگشت تیمش به بازی و کسب سه امتیاز صحبت کرد.

زدن ۲ گل و پیروزی؟

واقعاً احساس خوبی بود که دیدم یک بار دیگر به بازی برگشتیم و سه امتیاز را گرفتیم. با توجه به وضعیت جدول برد بسیار مهم و ارزشمندی بود که خوشبختانه آن را به دست آوردیم.

سبک بازی تیم قبل از زدن دو گل؟

طوری که تیم بازی‌ می‌کند با توجه به شرایط بازی مشخص می‌شود. گلی که خوردیم همه چیز را تغییر داد. سیستم را تغییر دادیم و بازی خوبی انجام دادیم. لاس پالماس در لحظاتی که توپ را داشت خیلی خوب بود. می‌دانستیم که بازی سختی خواهد بود. برای همین می‌گویم برد بسیار مهمی بود.

۸ کامبک در این فصل؟

این به این معنی است که ما بازیکنان خوب و با‌انگیزه‌ای داریم که همیشه به ما کمک می‌کنند. من به نیمکت نگاه می‌کنم و گزینه‌های زیادی برای تغییر بازی می‌بینم. آنها ذهنیتی دارند که هیچوقت نباید شکست بخورند و اگر این اتفاق بیفتد تمام تلاش‌شان را برای جبران انجام می‌دهند. ساده است، بازیکنان را عصبانی کنید پاسخ محکمی دریافت می‌کنید.

تعویض کاماوینگا و وینیسیوس؟

من ثبات دفاعی بیشتری می‌خواستم. کاماوینگا خسته بود و وینیسیوس هم کار خودش را به خوبی انجام داده بود.

عملکرد بد در دفاع؟

بله، ما اخیراً در دفاع خوب نبودیم. چیزی است که در تمرینات روی آن کار می‌کنیم و بزودی مشکلات را رفع خواهیم کرد.

گرم نکردن لوکا مودریچ و در ادامه بازی نکردنش؟ 

برای لوکا احترام قائلم. اگر مطمئن نباشم که بازی می‌کند، نمی خواهم او کنار زمین گرم کند. من خیلی به او احترام می‌گذارم. او عالی است و برای بازی بعدی آماده خواهد بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید