در گفت و گو با جی پلاس مطرح شد؛

تیم ملی اصلا مثل منچسترسیتی بازی نمی کند

کارشناس فوتبال ایران می گوید برخلاف صحبت های قلعه نویی ایران اصلا شبیه منچسترسیتی بازی نمی کند.

لینک کوتاه کپی شد

الهام کهزادی: حسن اشجاری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جِی پلاس، در خصوص دیدار تیم ملی ایران مقابل هنگ کنگ در مسابقات جام ملت‌های آسیا گفت:  فکر می‌کنم هنگ کنگ کاملا ایران را آنالیز کرده بود؛ با توجه به این که در بازی اول در فاصله خطوط‌مان خیلی مشکل داشتیم حریف کاملا به این قضیه واقف بود و در همان دو صحنه اول بازی هم می‌توانست به گل برسد. متاسفانه بر خلاف بازی اول که در نیمه اول شروع خوبی داشتیم این بار اصلا شرایط خوبی نبود.

 

او در خصوص تعویض‌های زیاد در ترکیب تیم ملی تصریح کرد: فکر می‌کنم تقسیم انرژی که قلعه نویی در این سه بازی در نظر گرفته ترکیب تیم را مشخص می‌کند و احساس من این است که نمی‌خواهد ترکیب اصلی و مدل بازی تیم برای مرحله حذفی از الان برای رقبا مشخص شود.  حضور نداشتن سردار آزمون هم به نظرم به همین دلیل بود؛ با توجه به این که من شاگرد قلعه نویی بودم و او را می‌شناسم قطعا برای حضور هر بازیکن تفکری دارد و مطمئن باشید در مرحله حذفی  تیم ملی متفاوتی خواهیم دید.

اشجاری در مورد صحبت‌های امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال مبنی بر این که تیم ملی مانند منچستر سیتی بازی می‌کند گفت: من زیاد به این صحبت‌ها اعتقاد ندارم؛ قلعه نویی مالکیت توپ را خیلی دوست دارد و علاقه مند است در نصف بازی مالک توپ باشد ولی متاسفانه جز دقایقی از بازی آن چیزی که ایشان به آن اعتقاد دارد که تیم ملی مانند منچسرسیتی بازی می‌کند را شاهد نیستیم.

کارشناس فوتبال ایران در پایان صحبت‌های خود با اشاره به بازی بعدی تیم ملی مقابل امارات تصریح کرد: قطعا بازی با امارات سخت است؛ این تیم در بازی دوم ضعیف ظاهر شد و به طور قطع برای کسب امتیاز می‌آید و کار را برای ما سخت می‌کند البته می‌دانم با توجه به نفراتی که در تیم داریم شاید مقابل امارات مشکلی نداشته باشیم. دغدغه اصلی تیم ملی به نظر من فاصله زیاد خطوط تیم ملی است که این  موضوع خطرناک و ممکن است در دور حذفی مخصوصا مقابل ژاپن و کره مشکل ساز شود بنابراین باید این ضعف را برطرف کنند .

 

دیدگاه تان را بنویسید