جام ملت های آسیا 2023| صحبت های ملی پوشان ایران بعد از برد فلسطین

بازیکنان تیم ملی پیروزی بر فلسطین در اولین گام از جام ملت های آسیا را اتفاق مهمی برای تیم دانستند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، کریم انصاری‌فرد پس از برتری 4 بر یک ایران مقابل فلسطین در جام ملت های آسیا گفت: تورنمنت را با قدرت شروع کردیم. همیشه بازی اول سخت است و همانطور که دیدید خیلی از مدعیان در روز اول کیفیت لازم را نداشتند، ولی خدا را شکر ما عملکرد خوبی داشتیم. فلسطین هم نشان داد تیم خوبی است و در سه بازی قبل خود در دیدارهای دوستانه مقابل تیم‌های قدرتمند نتیجه خوبی گرفته بود. این برد مبارک مردم خوب‌مان باشد. تمرکزمان را روی بازی بعد می‌گذاریم و ان‌شاءالله نتیجه خوبی کسب کنیم.

 

علیرضا بیرانوند نیز پس از بازی گفت: به مردم ایران تبریک می‌گویم. همیشه در تورنمنت‌های مختلف بازی اول سخت است و ما توانستیم بازی خوبی انجام دهیم و ان‌شاءالله بتوانیم برای بازی بعدی نیز خودمان را خوب آماده کنیم. گلی که دریافت کردم واقعاً ناراحت کننده بود. من یک وظیفه‌ای دارم که می‌خواهم به تیمم کمک کنم. یک بازی را حتی 10 بر یک هم ببریم، دروازه‌بان ناراحت است. واقعا ناراحت بودم و می‌دانستم این اتفاق می‌افتد. ما تیم حریف را دستکم نگرفته بودیم ولی 2-3 دقیقه تمرکزمان از دست رفت.  به آمار و کلین‌شیت‌ها که صد در صد فکر می‌کنم چون سالیان سال ماندگار است. رکوردهای زیادی به ثبت رساندم و امیدوارم بتوانم افتخار آفرینی کنم.

 

محمد محبی پس از بازی ایران و فلسطین گفت: جام ملت های آسیا رقابت سختی است. دیدید که ژاپن به سختی 4 بر 2 ویتنام را شکست داد. ما هم 4 بر یک این مسابقه را بردیم تا به این تورنمنت امیدوار باشیم. امیدوارم به همین شکل بتوانیم بازی‌ها را پیروز شویم تا به فینال برسیم.

سامان قدوس که در این مسابقه 2 پاس گل داد گفت: تشکر می‌کنم از کسانی که من را به‌عنوان برترین بازیکن زمین انتخاب کردند. بابت پیروزی امروز خوشحالیم و در کنار آن خوشحالم که یک دستاورد فردی هم به دست آوردم و توانستم به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شوم.

پیام نیازمند پس از پیروزی ایران مقابل فلسطین در اولین بازی جام ملت های آسیا گفت: خداراشکر بچه‌ها شروع خیلی خوبی داشتند و خیلی زود به گل رسیدیم. تمرکز خوبی داشتیم و امیدوارم با همین فرمان پیش برویم.

وی در خصوص دریافت گل توسط بیرانوند گفت: حیف شد، روی یک اتفاق گل دریافت کردیم. ضربات ایستگاهی و کرنر می‌تواند برای هر تیمی شانس گل ایجاد کند و امیدوارم تمرکزمان در بازی‌های بعدی بیشتر باشد. گل زود هنگام به ما خیلی کمک کرد که به بازی مسلط تر شویم. به کریم انصاری فرد نیز تبریک می‌گویم، فکر کنم چهارمین جام ملت ها بود که برای ایران گلزنی کرد. فراز و نشیب در این رقابت زیاد است و مطمئنم مسیرمان رو به جلو است. بازی به بازی فکر می‌کنیم و الان زود است در خصوص قهرمانی صحبت کنیم.

نیازمند در پاسخ به سوال خبرنگار که فضای پس از رختکن چطور بود، گفت: فضای خاصی نیست و همه به هم خسته نباشید، گفتیم.

وی در خصوص مصدومیت شجاع خلیل زاده نیز اظهار داشت: ان‌شاءالله چیز خاصی نباشد. امیدوارم کادر پزشکی با یک یخ و چیزی دیگر بتواند آسیب دیدگی او را زود درمان کند.

 

مهدی قائدی گفت: ابتدا به تمام بازیکنان خسته نباشید می‌گویم‌. خیلی مهم بود بازی اول را خوب تمام کنیم و خدا را شکر این اتفاق افتاد تا دل مردمی که به ورزشگاه آمده بودند و مردمی که در تلوزیون ما را نگاه کردند، شاد کنیم.  امیدوارم همین روند ادامه پیدا کند و بتوانیم در باز‌ی‌های آینده بهتر شویم.

وینگر تیم ملی درپاسخ به این سوال که آیا گلزنی‌هایش در دیدارهای آینده نیز تداوم پیدا می‌کند، توضیح داد: از بازیکنان تشکر می‌کنم. باید وظیفه خودم را انجام بدهم و خیلی خوشحالم که توانستم در اولین بازی خود در جام ملت‌ها، اولین گلم را بزنم.

 

مهدی طارمی پس از پیروزی تیم ایران مقابل فلسطین در جام ملت های آسیا گفت: خداراشکر همین که توانستیم گام اول را محکم برداریم، نتیجه خوبی برای ما بود. با 4 گل در گام اول جام ملت‌های آسیا کار خیلی سختی است. ان‌شاءالله بتوانیم همین روند را ادامه بدهیم.

وی درمورد اینکه تیم ژاپن مقابل ویتنام به مشکل خورد و آیا ممکن است چنین اتفاقی هم برای ایران مقابل هنگ کنگ بیفتد، گفت: نباید تیم‌ها را با هم مقایسه کرد. ما بازی‌های خودمان را داریم. تیم‌های دیگر هم بازی‌های خودشان را دارند.

مهاجم تیم ملی تصریح کرد: مهم این است که ما چه نتیجه‌ای مقابل رقبا کسب می‌کنیم. مهمترین کار ما این است که فقط و فقط به فکر بازی بعد باشیم. تا فردا از این نتیجه خوشحالیم. از فردا تمام تمرکزمان را برای بازی با هنگ کنگ می‌گذاریم.

دیدگاه تان را بنویسید