بحران در برزیل؛ سرمربی موقت تیم ملی اخراج شد

فرناندو دینیز از سمت خود برکنار شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ فدراسیون فوتبال برزیل به طور رسمی اعلام کرد با فرناندو دینیز سرمربی موقت تیم ملی فوتبال این کشور، قطع همکاری کرده است. این مربی برزیلی در جولای 2023 و پس از کناره‌گیری تیته از سرمربیگری برزیل، با امضای قراردادی یک‌ساله به طور موقت هدایت سلسائو را برعهده گرفته بود. او در 6 مسابقه که در مرحله انتخابی جام جهانی 2026 در منطقه آمریکای جنوبی هدایت برزیل را برعهده داشت، آمار 2 برد، یک تساوی و 3 شکست را از خود به جای گذاشت. نتایج ضعیفی که باعث شد او زودتر از اتمام قراردادش از کار کنار رود.

فدراسیون فوتبال برزیل که پیش از این به دنبال استخدام کارلو آنچلوتی بود، پس از تمدید قرارداد این مربی ایتالیایی با رئال مادرید و از دست رفتن شانس حضورش روی نیمکت برزیل، در نظر دارد دوریوال جونیور سرمربی تیم سائوپائولو را به عنوان سرمربی جدید سلسائو انتخاب کند.

برزیل در حال حاضر با 7 امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی مرحله انتخابی جام جهانی 2026 در منطقه آمریکای جنوبی ایستاده و با آرژانتین صدرنشین 8 امتیاز اختلاف دارد. ضمن این که در تابستان پیش رو هم رقابت های کوپا آمریکا برگزار خواهد شد و با این وضعیت، مشخص نیست برزیل با چه شرایطی پا به آن تورنمنت مهم خواهد گذاشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید