دوری 20 روزه آزمون از فوتبال؛ سردار به یوونتوس و جام ملت ها می‌رسد؟

مهاجم ایرانی تیم فوتبال رم دچار آسیب دیدگی شده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ تیم فوتبال رم یکشنبه شب و در هفته پانزدهم رقابت های سری A ایتالیا، در ورزشگاه المپیکو میزبان فیورنتینا بود و در شبی که دو اخراجی را به نام خود ثبت کرد، با تساوی 1-1 مقابل مهمان خود متوقف شد.

سردار آزمون که از ابتدا روی نیمکت جالوروسی نشسته بود، پس از مصدومیت پائولو دیبالا در دقیقه 25 جایگزین ستاره آرژانتینی رم شد اما این اتفاق برای جایگزین دیبالا هم رخ داد و آزمون در دقیقه 61 دچار مصدومیت شد و از همین جهت، جای خود را به استفان الشعراوی داد.

حال آن طور که رسانه های ایتالیایی گزارش داده اند، آزمون در مقایسه با دیبالا با مصدومیت جدی‌تری مواجه شده و مهاجم ایرانی رم احتمالاً 15 تا 20 روز دور از میادین خواهد بود و سه دیدار پیش روی شاگردان ژوزه مورینیو مقابل بولونیا، ناپولی و یوونتوس را از دست خواهد داد. آزمون که ابتدای فصل به‌صورت قرضی از بایرلورکوزن به رُم پیوسته، تاکنون موفق شده یک گل برای رم به ثمر برساند.

با توجه به اینکه جام ملت‌های آسیا حدود یک ماه دیگر در قطر برگزار می‌شود و سردار آزمون یکی از مهره‌های کلیدی تیم ملی ایران به‌شمار می‌رود، مصدومیت آزمون می تواند موجب نگرانی کادرفنی تیم ملی ایران هم باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید