مربی اخراج شده شمشربازی در گفت و گو با جی پلاس مطرح کرد:

پورسلمان گفت آمده‌ام تا تسویه حساب شخصی کنم/ می‌خواهند شخص بساز و بفروش را رئیس هیات کنند

مربی اخراج شده شمشیربازی استان البرز گفت: رئیس فدراسیون شمشیربازی در تمام امور دخالت می‌کند و می‌گوید فلان شخص را حذف کنید و یا فلان فرد را روی کار بیاورید از طرفی گفته من آمدم تسویه حساب شخصی کنم و قصد دارد هیأت استان تعطیل شود.

لینک کوتاه کپی شد

رامین رضایی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جِی پلاس، در خصوص شرایط نامناسب شمشیربازی استان البرز گفت: رئیس فدراسیون در کار هیأت اجرایی دخالت می‌کند؛  علیرضا محبوبی را به عنوان سرپرست برای هیأت استان گذاشته بود که از آشنایان خودش و در شغل بساز و بفروشی مشغول بود درصورتی که سرپرست باید سابقه کار مدیریتی داشته باشد. پورسلمان در کار هیأت استان دخالت می‌کند و می‌گوید فلان شخص را حذف کنید و یا فلان شخص را روی کار بیاورید. بعد از محبوبی، مهران شهابی را به عنوان سرپرست انتخاب کردند که او قبلا هم یکی دو ماه سرپرست بود و مشکلات مالی ایجاد کرد و فایل‌های صوتی‌اش موجود است که گفته به کسی ارتباطی ندارد و به جای این که پاسخگو باشد خودش کنار کشید اما باز به عنوان سرپرست انتخاب شده که کمک کند علیرضا محبوبی همان فرد بساز بفروش در مجمع انتخاباتی پیروز شود.

او با اشاره به اخراج خود از سالن ورزشی با دستور رئیس فدراسیون تصریح کرد: بعد از رفتن محبوبی در برهه دوهفته تا آمدن مهران شهابی مسئول سالن ما با پورسلمان هماهنگ می‌کرد که سالن را باز کند بنابراین زمان های ما را به هم ریختند و بعد هم با یه بهانه‌ای گفتند سالن در حال تعمیرات است و ما حق ورود به سالن را نداشتیم. گفتند سالن مشکل برق دارد و نمی‌توانید تمرین کنید ما شک کردیم چون مشکل برق وجود نداشت بنابراین به سالن رفتم و دیدم سانس قبلی ما در حال تمرین هستند و به من گفتند رئیس فدراسیون گفته در حال تعمیرات هستیم و شما حق ورود به سالن را ندارید که این موضوع را به اداره کل استان اطلاع دادیم و دوباره به تمرین رفتیم اما به خاطر همین مسائل برای من کمیته انضباطی تشکیل دادند و چند هفته ای می‌شود که حذفم کردند و از اداره کل هم تماس گرفتند که به تمرین نروم.

رضایی با بیان مشکلاتی که برای شاگردانش ایجاد شده گفت: در حال حاضر سانس‌ها را تغییر می‌دهند و مربی اصلی وجود ندارد و بچه‌ها به عنوان مثال می‌گویند من در رشته سابر مشغول هستم بنابراین چه دلیلی دارد با مربی اپه کار کنم یا این که شمشیرباز فلوره چه دلیلی دارد با مربی سابر کار کند؟ شاگردانم با هر شرایطی بالاخره تمریناتشان را انجام می‌دهند. در این میان دستگاه ما را حذف کردند و یک دستگاه جدید آوردند که آن هم نصفه کاره قطع کردند که بازیکنان ما نتوانند بازی کنند و یک دستگاهی گذاشتند که کل سیم کشی آن قطع است و می‌گویند می‌خواهیم درست کنیم اما نزدیک پنج ماه است کسی پیگیر آن نیست.

مربی شمشیربازی استان البرز در خصوص واریز شهریه باشگاه به حساب شخصی تصریح کرد: یک سری از شهریه‌ها به حساب شخصی واریز شده و باید با مربیان تسویه می‌شد اما نه با من نه با استاد کاظمی تسویه حساب نشده است؛ شهریه‌ها به حساب خانمی که مادر یکی از شمشیربازان است و سالن را باز می‌کند واریز شده که او توسط علیرضا محبوبی به سالن آمده است. بیشتر مشکلات به خاطر همان خانم ایجاد شده چون با رئیس فدراسیون تماس می‌گیرد. کسی که می‌خواهد سرپرست هیأت شود باید سابقه مدیریتی داشته باشد اما مهران شهابی که املاکی دارد و در همان دوره‌ای که دخترش تمرین می‌کرد به ما خیانت کرد بعد از او هم آقای جمالی سرپرست شد که مشکلی  نداشتیم و همه چیز رو روال بود اما چون در اداره مشغول بود محبوبی را معرفی کرد و این مشکلات ایجاد شد و وعده وعیدهای زیادی داد اما هیچ حرکتی از ایشان ندیدیم.

رامین رضایی در پایان صحبت‌های خود گفت: پورسلمان خیلی در امور دخالت می‌کند و دستور داده که من را به سالن راه ندهند؛ اگر رئیس فدراسیون واقعا دلش می‌سوزد می‌تواند سالن را نظافت کند، چمن‌های کنار ورزشگاه را هرس کند و خیلی کارهای دیگر هم انجام دهد چون اینجا خیلی مشکلات دارد. من نمی‌دانم چرا باید با رئیس فدراسیون هماهنگی شود چون سالن برای اداره کل است و خود مجموعه هم رئیس دارد. پورسلمان خودش هم گفته من آمدم تسویه حساب شخصی کنم و قصد دارد هیأت استان تعطیل شود.

دیدگاه تان را بنویسید