مجتبی حسینی: گل سالم ما گرفته نشد

سرمربی تیم آلومینیوم اراک بیان کرد که داور گل سال تیمش مقابل پیکان را نپذیرفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک پس از تساوی 1-1 تیمش مقابل پیکان در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: بازی را خوب شروع نکردیم و بچه‌های‌مان یک مقدار خواب بودند و زود گل خوردیم، اما در ادامه روند بازی را برگرداندیم. متأسفانه با یک اشتباه بچگانه ده نفره شدیم. البته یک گل سالم زدیم که قبول نکردند. در نیمه دوم علی‌رغم داشتن یک بازیکن کمتر نسبت به حریف، بازی را خوب و منطقی شروع کردیم و به گل مساوی رسیدیم. بازی کردن با یک بازیکن کمتر آن هم به مدت 60 دقیقه کار سختی است.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در ادامه افزود: بچه‌ها خیلی زحمت کشیدند، اما فکر می‌کنم که می‌توانیم بازی بهتری ارائه کنیم. البته نباید گل‌های بچگانه دریافت کنیم. همچنین بحث اخطار و اخراج نباید اتفاق بیفتد، چون به تیم ما ضربه می‌زند. به هر حال فکر می‌کنم در دیداری که یک بر صفر عقب هستید و 10 نفر نتیجه را عوض می‌کنید، این کار خوبی است که بچه‌ها انجام دادند. ان‌شاءالله که در دیدار بعدی دو امتیاز از دست رفته در دیدار امروز را جبران کنیم.

وی درباره اعتراض اعضای تیم پیکان که معتقد بودند از داوری ضرر کرده‌اند و سرمربی آلومینیوم باید نیمکت تیمش را کنترل می‌کرده است، گفت: من با خود عنایتی هم صحبت کردم. از جانب نیمکت ندیدم که کسی به او حرف بزند. در بحث داوری از من خواستند که صحبت نکنم، اما باید بگویم طرفداران به ما فشار می‌آوردند که تیم را بیرون ببریم. آنها آنقدر از قضیه داوری ناامید شدند که فشار می‌آوردند تا تیم را بیرون بکشیم، هر چند که این یک کار غیرحرفه ای است. واقعیت این است که این مسائل باید یک جایی تمام شود. البته تمام که نمی‌شود، اما باید فکر عاجل شود. گلی که ما دیدیم، سالم بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید