چرخ تراکتور روی زمین آزادی نمی‌چرخد

تیم فوتبال تراکتور باز هم نتوانست مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی به نتیجه خوبی دست یابد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در سال های نه چندان دور، تراکتور همواره یکی از جدی ترین و چالش برانگیز ترین رقبای استقلال در ورزشگاه آزادی به حساب می آمد و موفق می شد که پیروزی هایی با نتایج 4-1 و 3-2 و 2-1 را به نام خود و در زمین رقیب به ثبت برساند.

طی سال های اخیر اما این معادله تغییر کرده است و دیگر خبری از آن تراکتور سر حال در ورزشگاه آزادی نیست بلکه این بار نوبت به استقلال رسیده تا بهترین نتایج ممکن را در دیدارهای رو در روی دو تیم در ورزشگاه آزادی کسب کند که آخرین آن هم به بازی روز گذشته دو تیم در هفته دهم لیگ برتر بر می گردد که آبی ها موفق شدند با ارائه نمایشی برتر، 2-0 رقیب قرمزپوش خود را شکست دهند.

آمار نشان می دهد که در پنج تقابل اخیر دو تیم در ورزشگاه آزادی در چارچوب رقابت های لیگ برتر و جام حذفی، استقلال در هر پنج مسابقه به برتری رسیده و توانسته طی این دیدارها، 14 بار دروازه تراکتور را باز کند! آماری فوق العاده برای خط حمله استقلال و در عین حال آماری ضعیف برای تراکتور. خط حمله تراکتور هم طی این پنج شکست، فقط توانسته 3 گل به استقلال بزند. گل هایی که البته دردی را از تبریزی ها در این جدال ها دوا نکرده است.

دیدگاه تان را بنویسید