همگروهی هندبال ایران با کره جنوبی، چین و نیوزلند در مسابقات قهرمانی آسیا

تیم ملی هندبال مردان کشورمان با کره جنوبی، چین و نیوزیلند در مسابقات قهرمانی آسیا همگروه شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ ساعتی پیش قرعه کشی بیست و یکمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا برگزار شد که طی آن تیم ملی هندبال کشورمان در گروه B با تیم های کره جنوبی، چین و نیوزیلند همگروه شد.

در این مراسم که در بحرین محل برگزاری این مسابقات و توسط ۷ کاپیتان ادوار تیم ملی هندبال بحرین برگزار شد، ابتدا قرعه کشی سید دو ( کویت، کره جنوبی، عراق و امارات متحده عربی) و سید ۳( هنگ کنگ، هند و عمان) انجام شد و سپس با توجه به انصراف استرالیا که در سید ۳ قرار داشت، با تصمیم فدراسیون هندبال آسیا، قرعه کشی بین چهار تیم سید ۴ یعنی ژاپن، چین، چین تایپه و نیوزیلند به همراه قزاقستان که جایگزین استرالیا در سید ۳ شده، انجام شد تا مشخص شود کدام تیم می‌تواند در سید ۳ بجای استرالیا  قرار بگیرد که در نهایت چین در سید ۳ قرار گرفت و راهی گروه B شد. سپس قرعه کشی سید ۴ برگزار شد.
 
در نهایت نیز قرعه کشی سرگروه ها در این رقابت ها انجام شد که ابتدا بحرین به عنوان میزبان رقابت ها پس از بحث و تبادل نظر کادرفنی تیم ملی این کشور که مدتی زمان برد، سرگروهی گروه D را  انتخاب کرد. سپس قرعه کشی بین ایران، قطر و عربستان برای تعیین سایر سرگروه ها انجام شد که ایران راهی گروه B شد‌.
 
قرعه کشی کامل این مسابقات به این شرح است:
 
گروه A: قطر - کویت - عمان - چین تایپه
 
گروه B: ایران -  کره جنوبی - چین- نیوزیلند
 
گروه C: عربستان - عراق - هند - ژاپن
 
گروه D: بحرین - امارات متحده عربی - هنگ کنگ - قزاقستان
 
لازم به ذکر است بیست و یکمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا انتخابی مسابقات قهرمانی جهان 2025 کرواسی، دانمارک و نروژ از 11 تا 22 ژانویه 2024- 21 دی تا 2 بهمن ماه سال جاری - در منامه بحرین برگزار می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید