جی پلاس

سلام معروف؛ وداع با پاریس؟!

در صورت انتخاب سعید معروف می توان این پیام را از فدراسیون دریافت کرد که به حضور تیم ملی والیبال در المپیک خوش بین نیستند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در روزهای اخیر انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال جزو مهم ترین اخبار غیرفوتبال ایران به حساب می آید. بارها از سعید معروف به عنوان شانس اصلی صحبت به میان می آید اما بسیاری معتقد هستند با توجه به اینکه او هنوز بازی می کند حضور به عنوان نفر اول تیم ملی برای این کاپیتان زود است.

بسیاری از کارشناسان نیز سعید معروف را باهوش تر از این می دانند که در این برهه زمانی پیشنهاد سرمربی گری تیم ملی را قبول کند.

اما اگر سعید معروف به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شود یک پیام روشن از سوی فدراسیون خواهد بود؛ یعنی پذیرفتن غیبت در المپیک پاریس!

با توجه به شانس کم تیم ملی برای کسب سهمیه المپیک پاریس برخی معتقد هستند فدراسیون باید واقعیت را قبول کند و به جای تلاش برای کسب سهمیه به فکر ساخت یک نسل خوب باشد.

یعنی مربی برای برنامه بلند مدت آورده شود که در آن صورت می توان روی سعید معروف حساب کرد اما اگر فدراسیون هم چنان می خواهد برای کسب سهمیه تلاش کند باید مربی با کیفیت و شناخته شده خارجی را روی نمیکت تیم ملی بنشاند.

بنابراین اگر سعید معروف انتخاب نهایی محمدرضا داورزنی باشد پیام روشن فدراسیون خداحافظی با پاریس است.

 

دیدگاه تان را بنویسید