نشست خبری لیگ قهرمانان آسیا

بازی با نوبهار برای نساجی مرگ و زندگی است

سرمربی نساجی از اهمیت بازی تیمش مقابل نوبهار ازبکستان برای نگه داشتن شانس صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا سخن گفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سیدمهدی رحمتی در نشست خبری پیش از بازی با نوبهار ازبکستان اظهار داشت: بازی فردا یکی از مهم‌ترین دیدارهای فصل ما است که در این تورنمنت برای نساجی حکم مرگ و زندگی را دارد. تمام بازیکنان تیم و تمام اعضای مجموعه نساجی آمادگی ذهنی خیلی خوبی برای  اتفاقات بازی فردا دارند و همه آماده هستند یکی از مهم ترین بازی‌های فصل خود را در خانه خودمان و با حضور هواداران، با کسب ۳ امتیاز به پایان ببریم.

سرمربی نساجی تاکید کرد: در بازی رفت مقابل نوبهار هم مستحق باخت نبودیم و اتفاقات بازی سبب شد از آن بازی امتیازی کسب نکنیم. فردا یک اتفاق خیلی خوب و میمون در روز بازی ما می‌افتد و همزمان در یک روز هم نساجی مازندران و هم سپاهان در ورزشگاه آزادی بازی دارند . یک روز ملی به حساب می‌آید و از هواداران هر ۲ تیم خواهش می‌کنم در طول مدت ۹۰ دقیقه بازی اول و دوم از نمایندگان ایران حمایت کنند تا هر ۲ نماینده بتوانند بازی خود را با برد پشت سر بگذارند.

 

مهرداد عبدی در نشست خبری پیش از بازی با نوبهار ازبکستان اظهار داشت: در این هفته تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و از اهمیت این مسابقه اطلاع داریم.در بازی قبلی هم می‌توانستیم برنده از زمین بیرون بیاییم اما روی اشتباهات خودمان نتیجه را دادیم. برای بازی فردا تمرکز لازم را داریم و امیدوارم تمام نکات لازم را رعایت کنیم تا سربلند بیرون بیاییم.

دیدگاه تان را بنویسید