ادامه تاخت و تاز اینتر در ایتالیا/ سه امتیاز شیرین برای فاینورد و جهانبخش

تیم فوتبال اینتر با پیروزی مقابل آتلانتا به روند خوب خود ادامه داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در چارچوب دیدارهای هفته یازدهم سری A ایتالیا، امشب (شنبه) از ساعت 20:30 به وقت تهران، تیم فوتبال اینتر میهمان آتالانتا بود و میزبان خود را با نتیجه 2 بر یک از پیش رو برداشت.

هاکان چالهان‌اوغلو، ستاره ترک‌تبار اینتری‌ها در دقیقه 40 از روی نقطه پنالتی اولین گل را زد. در دقیقه 57 اینتر توسط لائوتارو مارتینس اختلاف را به 2  گل افزایش داد. آتالانتا تنها 4 دقیقه بعد با گلزنی جانلوکا اسکاماکا به کسب نتیجه امیدوار ماند اما در نهایت گل دوم را نزد و حتی مدافع تعویضی خود، رافائل تولوی را هم به دلیل دریافت دو کارت زرد در عرض 7 دقیقه و اخراج در دقیقه 2+90 ، برای بازی بعد از دست داد.

با این نتیجه اینتر 28 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به یوونتوس حاشیه امنیتش در صدر جدول را به 5 امتیاز افزایش داد.

ادامه بردهای فاینورد با جهانبخش

در یازدهمین هفته فصل جاری لیگ برتر فوتبال هلند (اردویژه) تیم فاینورد روتردام میهمان والویک بود و در پایان میزبانش را با نتیجه 2 بر یک شکست داد. نخستین گل این بازی در دقیقه 25 برای والویک توسط دنیلو کلونیسه به دست آمد. کوینتر تیمبر (35) و بارت نیوکوپ (64) زننده گل‌های فاینورد بودند.

علیرضا جهانبخش با شروع نیمه دوم برای فاینورد در بازی برابر والویک به میدان رفت.

در جدول رده‌بندی اردویژه هلند فاینورد با 26 امتیاز سوم است. تیم‌های آیندهوون (33 امتیاز) و آلکمار (26 امتیاز با یک بازی کمتر) اول و دوم هستند.

 

دیدگاه تان را بنویسید