جی پلاس؛

پاکو خمس هرگز اصفهان را فراموش نمی کند

تراکتور برای دومین بار در فصل جاری در شهر اصفهان تن به شکست داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ شب گذشته و در آغاز هفته هشتم رقابت های لیگ برتر، تراکتور در ورزشگاه فولادشهر با یک گل مغلوب ذوب آهن شد تا آمار ضعیف این تیم تبریزی در جدال با نمایندگان فوتبال اصفهان همچنان ادامه دار باشد.

شاگردان پاکو خمس در اولین بازی خود در رقابت های لیگ بیست و سوم، در ورزشگاه نقش جهان اصفهان مهمان تیم سپاهان بودند و با سه گل بازی را به میزبان خود واگذار کردند تا شروعی ناامیدکننده در لیگ برتر داشته باشند. شوک آن شکست به قدری برای تراکتوری ها سنگین بود که آن ها پس از آن، در خانه مقابل پرسپولیس و الشارجه امارات هم مغلوب شدند تا عملا بحرانی زودهنگام را تجربه کنند. 

پس از آن تراکتور شرایطی نسبتا خوب را به دست آورد توانست با کسب چند پیروزی، به رتبه های بالای جدول هم برسد اما شکست خانگی هفته قبل مقابل شمس آذر، آن ها را یک بار دیگر دچار وقفه کرد. سرخ های دیار آذربایجان امیدوار بودند تا با کسب برتری در زمین ذوب آهن، یک بار دیگر خود را در قامت یک مدعی مطرح کنند اما اصفهان باز هم سر سازگاری با پاکو خمس و تیمش را نداشت و یک بار دیگر آن ها را با باخت بدرقه کرد تا سرمربی اسپانیایی تراکتور خاطرات تلخ سفر به نصف جهان را احتمالا هرگز از یاد نبرد. 

دیدگاه تان را بنویسید