هفته هشتم لیگ برتر| استقلال ۱-۰ آلومینیوم اراک

تک گل آرمان برای صدرنشینی استقلال کافی بود+عکس و ویدیوی گل

تیم استقلال با برتری مقابل آلومینیوم اراک به صدر جدول رقابت های لیگ برتر رفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در آغاز هفته هشتم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور، تیم های استقلال تهران و آلومینیوم اراک از ساعت 18 روز جمعه به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری 1-0 استقلال تهران خاتمه یافت.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، کوین یامگا، سید ابوالفضل جلالی، سعید مهری، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، مهرداد محمدی و آرمان رمضانی.

ترکیب آلومینیوم: محمد خلیفه، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان‌کهن، مرتضی تبریزی، مهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی‌فر، عارف حاجی‌عیدی، میلاد بدرقه و مهدی لطفی.

بازی در حالی آغاز شد که استقلال با توجه به امتیاز میزبانی و فشار هوادارانش، تلاش داشت تا به سمت دروازه حریف حملاتی را ترتیب دهد اما دفاع منظم تیم آلومینیوم در بسیاری از لحظات، اجازه موقعیت سازی را به استقلالی ها نمی داد و تنها فرصت آبی ها در دقایق ابتدایی بازی با شوت آرمان رمضانی و واکنش دروازه بان آلومینیوم بی نتیجه ماند. در ادامه بازی متعادل دنبال شد و دو تیم بیشتر در میانه میدان باهم درگیر بودند. در دقیقه 37 و روی یک ضربه کرنر تمرین شده اما بالاخره طلسم دروازه آلومینیوم شکسته شد و آرمان رمضانی توانست روی سانتر سعید مهری با ضربه سر گل اول بازی را برای استقلال به ثمر برساند. گلی که تا پایان نیمه اول پا بر جا ماند و آبی ها توانستند با برتری یک بر صفر به رختکن بروند.

در نیمه دوم استقلال بیشتر به دنبال کنترل بازی و حفاظت از گل خود بود و حتی ورود بلانکوی آرژانتینی هم باعث نشد تا آبی ها به ارائه نمایشی تهاجمی و رو به جلو بپردازند. بهترین فرصت آبی ها در این نیمه، در دقیقه 60 و در موقعیتی تک به تک نصیب مهرداد محمدی شد که توسط این مهاجم از دست رفت. در ادامه و در دقیقه 82، محمدحسین مرادمند مدافع تیم استقلال با دریافت کارت زرد دوم، از زمین مسابقه اخراج شد تا لحظات پایانی برای آبی ها و هواداران آن ها با استرس سپری شود. با این حال تعویض های جواد نکونام و سازماندهی دفاعی آبی ها حتی با یک یار کمتر هم اجازه موقعیت سازی خاصی به تیم آلومینیوم اراک نداد. با این حال و در حالی که 10 دقیقه وقت اضافه در نیمه دوم توسط داور بازی منظور شده بود، در دقیقه 98 رضا جبیره مهاجم تیم آلومینیوم در دهانه دروازه استقلال توپ را به تیر دروازه سیدحسین حسینی کوبید تا بهترین فرصت تیم مهمان از دست برود و آبی ها موفق شوند با همان تک گل نیمه اول آرمان رمضانی، سه امتیاز حساس این بازی را به حساب خود واریز کنند و با 18 امتیاز، صدرنشین جدول لیگ برتر شوند.

گل اول استقلال به آلومینیوم اراک توسط آرمان رمضانی

آرمان رمضانی

آرمان رمضانی استقلال تهران آلومینیوم اراک استقلال آلومینیوم اراک

حسین حسینی استقلال تهران آلومینیوم اراک استقلال آلومینیوم اراک

آرمین سهرابیان استقلال تهران آلومینیوم اراک استقلال آلومینیوم اراک

مهرداد محمدی استقلال تهران آلومینیوم اراک استقلال آلومینیوم اراک

همچنین هم زمان با دیدار استقلال و آلومینیوم، تیم های ذوب آهن و تراکتور به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 1-0 ذوب آهن به پایان رسید. همچنین فولاد هم در خانه خود با یک گل مغلوب شمس آذر قزوین شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید