یک احتمال جذاب زمستانی؛ لیونل مسی در عربستان

این احتمال وجود دارد که لیونل مسی در نقل و انتقالات زمستانی به صورت قرضی راهی لیگ عربستان شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ به نوشته گل و بر طبق گزارش ها، لیونل مسی یکی از سوژه های زمستانی عربستانی ها در نقل و انتقالات ژانویه خواهد بود. علی رغم این که عربستانی ها در نقل و انتقالات تابستانی رقابت برای جذب لیونل مسی را به تیم اینترمیامی آمریکا واگذار کردند، اما آن ها همچنان از جذب مسی ناامید نیستند و آنطور که رسانه ها گزارش داده اند، به دنبال انتقال قرضی مسی به عربستان هستند.

آنچه عربستانی ها به دنبال رقم زدن آن هستند، یک انتقال کوتاه مدت است. درست مثل آنچه برای دیوید بکام و تیری آنری، ستاره های سابق لیگ آمریکا، رخ داد. بکام زمانی که عضو تیم لس آنجلس گلکسی بود با انتقالی قرضی به میلان پیوست و آنری هم به همین ترتیب، از تیم نیویورک ردبول به آرسنال پیوست. اگر چنین انتقالی رخ بدهد، باعث می شود مسی در طول تعطیلات رقابت های MLS آمادگی خود را حفظ کند.

در نقل و انتقالات تابستانی، باشگاه الهلال تمایل داشت مسی را به خدمت بگیرد اما در حال حاضر مشخص نیست که کدام باشگاه عربستانی آماده جذب قرضی مسی است-هرچند بعید است تیمی به غیر از الهلال پتانسیل جذب او را داشته باشد- با این حال اگر این انتقال اتفاق بیفتد، رقابت فوق العاده لیونل مسی و کریستیانو رونالدو یک بار دیگر شعله ور می گردد.

 

دیدگاه تان را بنویسید