خداحافظی دروازه بان معروف در پایان لیگ بیست و سوم فوتبال ایران

شهاب گردان اعلام کرد که در پایان لیگ بیست و سوم از دنیای فوتبال خداحافظی می کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، شهاب گردان امروز ۱۴ مهرماه بعد از اولین برد فولاد در لیگ بیست و سوم در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: متاسفانه در چهار بازی ابتدایی امتیاز نگرفتیم و این بازی برای ما سخت بود. بازیکنان خیلی زحمت کشیدند و به برد رسیدیم. البته آن طور که دلمان می خواست نتواستیم فوتبال بازی کنیم زیرا زمین به ما اجازه بازی نمی داد، زیرا در اهواز زمین تمرین و بازی مان فوق العاده است.

وی ادامه داد: تعطیلی لیگ هم تا جایی خوب است و تیم اگر فوتبال بازی نکند، خوب نیست. نزدیک ۲۰ سال است که در لیگ برتر هستم و تاکنون به این شکل ندیده ام و همیشه آخر اردیبهشت و خرداد لیگ تمام می شد.

گلر تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره اتمام لیگ در مردادماه نیز عنوان کرد: اولین بار است که قرار است این اتفاق بیفتد و تاکنون تجربه نداشته ام.

وی درباره مصدومیت کنت، دیگر گلر فولاد هم گفت: او در تمرین با یکی از بازیکنان برخورد کرد و گونه و بالای ابروی او دچار شکستگی و مجبور شد جراحی کند. فکر می‌کنم بعد از تعطیلی لیگ به شرایط لازم برسد.

گردان در واکنش به این سوال که رقابت بین شما و کنت به چه صورت است؟ عنوان کرد: ما خیلی رقابت نداریم و او گلر اول است و بازی می کند. من هم سال آخری است که در فوتبال هستم و صد درصد در پایان لیگ خداحافظی می کنم.

دیدگاه تان را بنویسید