عنایتی: باید حرفه ای تر فکر کنیم

سرمربی تیم امید ایران بعد از پیروزی مقابل مغولستان گفت: قبول دارم که باید حرفه ای تر فکر کنیم و از شرایط و موقعیت ها بهتر و بیشتر استفاده کنیم. مرحله به مرحله شرایط سخت تر می شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، رضا عنایتی در نشست خبری بعد از دیدار برابر مغولستان گفت: در مورد بازی باید بگویم شرایط خوبی نداشتیم بعد از اخراج بازیکن حریف انتظار می رفت بازیکنان بهتر بازی کنند اما اینطور نبود. تیمی که می خواهد روی سکو برود باید بهتر از این کار کُند. اما به هر حال با شکست مغولستان راهی مرحله حذفی شدیم، هنوز حریفان در مرحله بعد مشخص نیست.

سرمربی تیم فوتبال امید در مورد جریان بازی و اینکه انتظار می رفت بعد از ١٠ نفره شدن حریف عملکرد بهتری را شاهد بودیم، تصریح کرد: وقتی تیم ١٠ نفره می شود شرایط  انگیزشی آن تیم بیشتر می شود، دقیقا در دیدار امروز هم این اتفاق افتاد و از طرفی انگیزه بازیکنان ما هم کم شد.  بازی را تحت کنترل داشتیم اما انتظار داشتیم با انگیزه بیشتر بازی کنند. پیش از بازی خیلی با بازیکنان صحبت کرده بودیم و تاکید داشتیم که تیم باید صدرنشین شود.

وی با تاکید بر اینکه مغولستان بد بازی می کرد، خاطرنشان کرد: در بازی امروز سامان فلاح مصدوم شد و  بعد از ام آر آی وضعیت او مشخص می شود.

سرمربی تیم فوتبال امید تاکید کرد: قبول دارم که باید حرفه ای تر فکر کنیم و از شرایط و موقعیت ها بهتر و بیشتر استفاده کنیم. مرحله به مرحله شرایط سخت تر می شود، ما در این مدت در تیم جابه جایی زیاد داشتیم، نزدیک یازده بازیکن از مرحله مقدماتی تعویض شدند و ما تمرینی هم نداشتیم.  از تهران به هانگژو آمدیم و با بچه ها تمرین کردیم. کمی ناهماهنگی داریم اما بازیکنان ما از تیم هایی آمده اند که همگی با کیفیت هستند، بازیکنان با کیفیتی داریم، باید قدر خود را بدانند، فرصتی است که بتوانند بعد از ٢٠ سال مقام کسب کنند،

عنایتی تصریح کرد: فکر می کنم آخرین بار با برانکو در این بازی ها به مقام رسیدیم، تمام توان خود را به کار می گیریم تا نتیجه بگیریم، تمام اتفاقات فوتبال قرار است با من رقم بخورد، من هم تمام توانم را به کار می گیرم. هم من و هم شما می دانیم که خیلی کم و کاستی داریم، باید تلاش بیشتری داشته باشیم و برنامه گسترده روی تیم های پایه داشته باشیم.  استعدادیاب های خوبی در فوتبال داریم که می توانند کمک کنند، با برنامه ریزی بلند مدت می توان کارهای بزرگ انجام داد، ان شالله در این بازی ها مدال بگیریم.

 

دیدگاه تان را بنویسید