در حال تکمیل

نتایج ووشوکاران در هانگژو| طوفان ایرانی ها با 1 برنز و 5 فینالیست

نتایج سانداکاران ایران در بازی های آسیایی را در این خبر بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در ادامه رقابت‌های ووشو بازی های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو، سانداکاران ایران به مصاف حریفان خود رفتند.

نتایج کامل سانداکاران ایران را در ادامه بخوانید.

وزن ۵۲ کیلوگرم زنان: الهه منصوریان

ووشوکار وزن ۵۲ کیلوگرم تیم ساندا  در مرحله یک هشتم به مصاف «الینا چائودهاری» از نپال رفت که برابر حریف خود به پیروز دست یافت. او در  یک چهارم نهایی به مصاف الطاف از پاکستان رفت و با پیروزی مقابل این حریف به نیمه نهایی رسید. منصوریان در نیمه نهایی با پیروزی با امتیاز عالی مقابل ساریسا فلورنتینا از اندونزی، راهی فینال شد.

وزن ۶۰ کیلوگرم زنان: شهربانو منصوریان

در مرحله یک چهارم نهایی او به مصاف رحمدووا از ترکمنستان رفت و این حریف را شکست داد. منصوریان با پذیرش شکست 2-0 مقابل وو شیائو وی از چین، نتوانست به فینال بازی های آسیایی راه یابد و مدال برنز این وزن را کسب کرد.

وزن 60 کیلوگرم مردان: شجاع پناهی

او در مراحل یک هشتم و یک چهارم نهایی دو ووشو کار از نپال و قرقیزستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی رسید. در مرحله نیمه نهایی شجاع با حریف فیلیپینی رقابت داشت که پادوا فرد روی سکو حاضر نشد تا ووشو کار 60 کیلوی ایران نیز فینالیست شود.

وزن ۶۵ کیلوگرم مردان: افشین سلیمی

سلیمی با پیروزی مقابل حریف ویتنامی خود، راهی مرحله نیمه نهایی شد. در نیمه نهایی او با جئون سئونگ جین از کره جنوبی رقابت کرد و با شکست این حریف به دیدار نهایی راه یافت. حریف او در دیدار پایانی ووشو کار اندونزیایی است.

وزن ۷۰ کیلوگرم مردان: محسن محمدسیفی

او در  نخستین مبارزه خود به مصاف «سانگ گیچئول» از کره‌جنوبی رفت و مقتدرانه به پیروزی ۲ بر صفر دست یافت. سیفی در یک چهارم نهایی با پالتایف از ترکمنستان مبارزه کرد و با پیروزی مقابل این حریف به نیمه نهایی رسید. ووشکار پرافتخار ایران در این مرحله مقابل ژانگ هوان از چین تایپه قرار گرفت و در یک مبارزه نسبتا آسان در دو راند حریفش را شکست داد. محمدسیفی در فینال برای چهارمین طلای پیاپی اش در بازی های آسیایی رقابت خواهد کرد.

وزن ۷۵ کیلوگرم مردان: یوسف صبری

او ابتدا مقابل  تاشپولاتوف از قزاقستان قرار گرفت و با پیروزی مقابل این حریف به یک چهارم نهایی صعود کرد. صبری در یک چهارم نهایی با عزیزبک از ازبکستان مبارزه کرد و  ناک اوت حریف به نیمه نهایی رسید. یوسف صبری در راند اول با دیسکالیفه شدن حریف افغانستانی اش به فینال رسید.

دیدگاه تان را بنویسید