ستاره والیبال ژاپن از سهمیه المپیک مطمئن نیست

ستاره ژاپن می گوید با وجود قهرمانی در آسیا اما سهمیه گرفتن این تیم در انتخابی المپیک قطعی نیست.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، یوکی ایشیکاوا ستاره و کاپیتان تیم ملی والیبال ژاپن در خصوص مسابقات انتخابی المپیک والیبال گفت: ما موفق شدیم در مسابقات والیبال قهرمانی آسیا به مدال طلا برسیم. باتوجه به این موضوع، تیم ژاپن برای مسابقات انتخابی المپیک درحال آماده شدن است. باید بگویم که با تمرینات قدرت تیم به طور پیوسته درحال افزایش و بهبود است.

او ادامه داد: واقعا فکر می‌کنم هر تیمی بتواند مسابقات انتخابی المیپک را با موفقیت به پایان برساند. مسابقات مقدماتی المپیک به این راحتی نیست و احتمال شکست ما وجود دارد. تمام تلاشمان را خواهیم کرد. می‌خواهیم بلیت پاریس را بگیریم و در شادی مردم سهیم شویم.

سی‌وسومین دوره بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ به میزبانی پاریس برگزار خواهد شد و والیبال سالنی شانزهمین دوره حضور خود در این رویداد مهم ورزشی را تجربه خواهد کرد.  مسابقات والیبال مردان انتخابی بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴ از ۸ تا ۱۶ مهرماه سال ۱۴۰۲ به صورت همزمان در سه منطقه برگزار می‌شود. در نهایت پس از پایان مسابقات انتخابی المپیک در سه گروه، تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان هر گروه سهمیه بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴ را به دست می‌آورند.

سال جاری برای والیبال ژاپن بسیار با موفقیت سپری شد. قهرمانی در مسابقات آسیایی و کسب مدال برنز لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ از جمله افتخارات اخیر سامورایی‌ها به شمار می‌آید. باتوجه به آمادگی تیم ملی والیبال ژاپن به نظر می‌رسد که این تیم برای سکوی المپیک نقشه کشیده است. 

 

دیدگاه تان را بنویسید