جهانبخش در فاینورد می ماند؟

لژیونر ایرانی فاینورد هلند تصمیم خود درباره آینده اش را اعلام کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ به نقل از سایت اخبار فوتبال هلند، فاینورد با حضور علیرضا جهانبخش در دیدار تدارکاتی مقابل ویارئال به میدان رفت که در پایان دو تیم به نتیجه یک بر یک رضایت دادند. علیرضا جهانبخش تک گل فاینورد را در دقیقه ۵۲ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

در پایان دیدار دوستانه با ویارئال، از این بازیکن ایرانی در مورد برنامه‌های آینده‌اش پرسیده شد که او گفت: من همیشه یاد گرفته‌ام تا جایی که ممکن است سخت کار کنم و به راه خود ادامه دهم. واقعاً برایم مهم نیست که دیگران چه می‌گویند. نظر تنها کسی که برای من مهم است مربی است. او من را می‌خواهد. البته خودم هم دوست دارم بمانم.

او در بخش دیگری از صحبت‌هایش افزود: من اینجا بسیار خوشحالم. همه می‌دانند فاینورد چه باشگاه بزرگی است. هیچ کس نمی‌داند در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد، اما تا آن زمان من فقط به تلاش خود ادامه می‌دهم.

هر چند مربی ممکن است بخواهد از این بازیکن به عنوان بازیکن ذخیره استفاده کند ولی علیرضا جهانبخش می‌گوید دوست دارد برای حضور در ترکیب تیمش بجنگد.

جهانبخش در تابستان ۲۰۲۱ از برایتون انگلیس به فاینورد هلند پیوست. فصل گذشته وینگر ایرانی با تیم فاینورد روتردام قهرمان شد. این بازیکن ایرانی فصل قبل ۲۸ بازی در لیگ برتر هلند انجام داد که ۵ بار گلزنی کرد و ۷ پاس گل داد.

قرارداد این ملی‌پوش ایرانی تا اواسط سال ۲۰۲۴ اعتبار دارد.

علیرضا جهانبخش که سابقه آقای گلی را در لیگ هلند دارد، توانست برای اولین بار عنوان قهرمانی لیگ فوتبال هلند را به دست بیاورد تا نخستین ایرانی لقب گیرد که توانسته است در لیگ هلند قهرمان شود. فاینورد با این قهرمانی جواز حضور در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا را برای فصل بعد به دست آورد و در صورتی که بازیکن ایرانی در فاینورد بماند، می‌تواند اولین حضورش را در لیگ قهرمانان اروپا تجربه کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید