در گفت وگوی جی پلاس با سعید افروز مطرح شد؛

گلایه قهرمان پارادوومیدانی جهان از نداشتن شغل و مسکن!

ملی پوش پارالمپیکی پرتاب نیزه ایران گفت: مشکلات زیادی وجود دارد که باید رفع شوند تا با خیال راحت تمریناتم را پیگیری کنم. اگر این مسائل حل شود ورزشکار راحت تر می‌تواند تمرکزش را روی تمرین بگذارد و رکورهای خود را بهبود ببخشد.

لینک کوتاه کپی شد

سعید افروز ملی پوش پارادوومیدانی ایران در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جِی پلاس، در خصوص مسابقات قهرمانی جهان و شکستن رکورد دنیا اظهار کرد: مسابقات قهرمانی جهان و کسب سهمیه پارالمپیک سطح بسیار بالایی داشت و هر کشوری بهترین ورزشکاران خود را اعزام کرده بود. خدا را شکر توانستم با دعای مردم کشورم در این رقابت ضمن شکستن رکورد دنیا به مدال طلا و سهمیه پارالمپیک پاریس دست پیدا کنم.

او افزود: طبیعتا هرکسی که به موفقیتی می‌رسد باید مورد حمایت قرار بگیرد تا بتواند قوی تر از قبل ادامه بدهد. من انتظار دارم مسئولان حمایت کنند تا افراد بیشتری به سمت ورزش بیایند؛ انگیزه ورزشکاران بیشتر شود و به دنبال آن افتخار آفرینی بیشتری برای ایران ایجاد شود تا ورزش کشور به حق واقعی خود برسد.

افروز با اشاره به مشکلات خود در مسیر ورزش حرفه‌ای گفت: مشکلات زیادی وجود دارد که باید رفع شوند تا با خیال راحت تمریناتم را انجام بدهم از جمله نداشتن یک شغل که اهمیت زیادی برای من دارد؛ نداشتن مسکن و موارد دیگری که قابل ذکر نیست؛ اگر این مسائل حل شود ورزشکار راحت تر می‌تواند تمرکزش را روی تمرین بگذارد و رکورهای خود را بهبود ببخشد.

ملی پوش پارادوومیدانی ایران در ادامه گفت: دوومیدانی ماده‌های زیادی دارد که من پرتاب نیزه را انتخاب کردم و ماده بسیار سختی هم است. خدا را شکر از نظر تجهیزات موردی وجود ندارد و فدراسیون جانبازان و معلولان و کمیته ملی پارالمپیک امکانات را فراهم کرده‌اند فقط در رابطه با زمین پرتاب باید بگویم ما که در کرمان تمرین می‌کنیم زمین مناسبی در این شهر وجود ندارد و امیدوارم این موضوع در دستور کار مسئولان قرار بگیرد.

سعید افروز در پایان صحبت‌های خود با بیان برنامه‌های پیش روی خود گفت: بعد از بازگشت از مسابقات قهرمانی جهان باید برای بازی‌های پاراآسیایی چین ، مسابقات جهانی ژاپن و پارالمپیک 2024 پاریس آماده شویم. ما تلاش می‌کنیم با کسب بهترین نتیجه و دست پر برگردیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید