در گفت وگو با جی پلاس؛

رستمی: کیانوش 10 سال گذشته نیستم و امروز آرام تر شده‌ام

ملی پوش وزنه برداری ایران گفت: اگر تا المپیک با آرامش کار کنم افتخارات گذشته را تکرار می کنم. من کیانوش 10 سال گذشته نیستم و امروز خیلی آرام تر شده‌ام؛ تنها هدفم کسب مدال است و برای رسیدن به آن سرمایه گذاری می‌کنم.

لینک کوتاه کپی شد

الهام کهزادی: کیانوش رستمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، در خصوص حذفش از مسابقات جهانی عربستان که گزینشی المپیک است گفت: در چند سال اخیر تمام تلاشم را کردم سهمیه المپیک را کسب کنم و سال گذشته در مسابقات جهانی کلمبیا دوم شدم و جزو پنج نفر اول کسب سهمیه قرار گرفتم یعنی فقط 10 نفر اول دنیا می‌توانند به مسابقات المپیک راه پیدا کنند. من باید پنج مسابقه شرکت کنم که شامل دو رقابت جهانی می‌شود و باید در مسابقات عربستان حتما حضور داشته باشم و اگر شرکت نکنم سهمیه من کاملا حذف می‌شود؛ اگر می‌گویم من حذف می‌شوم یعنی ایران حذف می‌شود چون اکنون بحث ملی است و یک ورزشکار وقتی تلاش می‌کند و به اینجا می‌رسد نباید ساده از کنارش گذشت.

دلیل اعزام نشدن رستمی به مسابقات جهانی را شرکت نکردن در رکوردگیری اخیر اعلام کردند، او در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون از اینکه این وزنه بردار نمی‌تواند در رکوردگیری حضور پیدا کند اطلاع داشت یا نه گفت: زمان مسابقات آسیایی در پرواز پاهایم دچار اسپاسم شدید شد به همین خاطر حتی اعلام کردم که وزنه نزنم اما با اصرار کادرفنی مجبور شدم در این رقابت وزنه بزنم و به زانوهایم فشار آمد؛ بعد از آن که به ایران برگشتم دکتر نوروزی و رازی کارهای پزشکی من را انجام دادند که به من گفتند تا زمانی که آسیب پا کاملا خوب نشده نباید تمرین کنم بنابراین من برنامه‌هایم را زیر نظر پزشک انجام دادم و فدراسیون کاملا درجریان همه مسائل بود و من لحظه به لحظه تمام موارد را به دکتر انوشیروانی اطلاع می‌دادم. اصلا دنبال حاشیه نیستم و دوست ندارم حاشیه درست کنم. در دو المپیک شرکت کردم که یک نقره و طلا به دست آوردم؛ المپیک قبلی هم به دلیل اعزام نشدن به مسابقات سهمیه حذف شدم در صورتی که خیلی تلاش کردم و حتی تا گرفتن امتیاز هم پیش رفتم  امروز هم همان مسئله دوباره دارد اتفاق می‌افتد. این موضوع ملی است و من حتی یک درصد هم خودم را نمی‌بینم چون مردم از ورزشکار انتظار دارند قهرمان شود.

دارنده دو مدال المپیک در پاسخ به این سوال که اگر این مشکلات حل شود فکر می‌کنید بتوانید باز هم اتفاقات خوب گذشته را در المپیک تکرار کنید گفت: صددرصد همین اتفاق می‌افتد و تمام تلاشم این است اگر تا المپیک با آرامش کار کنم افتخارات گذشته را تکرار می کنم. من کیانوش 10 سال گذشته نیستم و امروز خیلی آرام تر شده‌ام. تنها هدفم کسب مدال است و واقعا دارم برای رسیدن به آن سرمایه گذاری می‌کنم. اگر تا المپیک مسیرم را آرام آرام جلو بروم شک نکنید بهترین افتخار را برای کشورم کسب خواهم کرد.

کیانوش رستمی در پایان صحبت‌های خود با اشاره به انتظارات خود از مسئولان فدراسیون و کادر فنی گفت:  فقط انتظار دارم من را به حاشیه نبرند تا به راحتی در مسیرم حرکت کنم چون من سرباز کشورم هستم و می‌خواهم وطنم سربلند شود!

دیدگاه تان را بنویسید