عکس| وداع اشک‌بار اینیستا با ژاپن/ مقصد بعدی؛ خاورمیانه؟

آندرس اینیستا اعلام کرد که از تیم ویسل کوبه ژاپن جدا می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ آندرس اینیستا هافبک اسپانیایی سابق تیم فوتبال بارسلونا و قهرمان جام جهانی 2010، در یک کنفرانس خبری به طور رسمی اعلام کرد که که از تیم ویسل کوبه ژاپن جدا می شود. اینیستا در سال 2018 با قراردادی سه ساله به این تیم ژاپنی پیوست و سپس قراردادش را تا ژانویه 2024 تمدید کرد اما دقایق کمی که برای بازی کردن در جی‌لیگ به او می رسید، او را مجاب کرد تا از ویسل کوبه جدا شود.

اینیستای 39 ساله با این حال برنامه ای برای خداحافظی از فوتبال ندارد و گفته می شود پیشنهادهایی هم از تیم های خاورمیانه ای دریافت کرده است اما جزئیات زیادی در این خصوص وجود ندارد. اینیستا در این خصوص گفت: من می خواهم به فوتبال بازی کردن ادامه دهم چون فکر می کنم ظرفیت این کار را دارم. 

ویسل کوبه هم در بیانیه ای کوتاه در خصوص جدایی اینیستا از این تیم نوشت: متاسفیم که جدایی آندرس اینیستا را از باشگاه خودمان اعلام کنیم. پنج سال پس از پیوستن به ما، از اینیستا به خاطر کمک های قابل توجهی که به ویسل کوبه کرد، صمیمانه قدردانی می کنیم.

باشگاه ویسل کوبه برای روز 6 ژوئن(12 روز دیگر) یک بازی دوستانه در توکیو مقابل بارسلونا ترتیب داده است تا طی آن مراسم وداع خاصی را برای اینیستا برگزار کند اما اینیستا پس از این بازی و تا تاریخ اول ژولای(حدود یک ماه دیگر) در خدمت ویسل کوبه خواهد بود و پس از دیدار خانگی مقابل هوکایدو کونسادول در این تاریخ، ژاپن را برای همیشه ترک خواهد کرد.

اینیستا

دیدگاه تان را بنویسید