فحش‌کاری در رختکن یونایتد بعد از باخت به نیوکاسل!

رسانه‌های انگلیسی می‌گویند بازیکنان منچستریونایتد بعد از شکست 2-0 مقابل نیوکسل که دیروز اتفاق افتاد در رختکن لحظات پرتنشی را سپری کرده و با هم درگیری شدید لفظی پیدا کردند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، نیوکسل دیروز منچستریونایتد را در حساس‌ترین زمان ممکن شکست داد تا شاگردان اریک تن‌هاخ را از رتبه سوم به زیر کشیده و خودش به این رتبه صعود کند. کلاغها با حمایت پرشور هواداران‌شان در سنت جیمزز پارک موفق شدند شیاطین سرخ را با شکست 2-0 بدرقه کنند.

درحالیکه بعد از سوت پایان مسابقه نیوکسلی‌ها مشغول شادی بودند عملکرد ضعیف یونایتد در طول مسابقه باعث شد بازیکنان این تیم در رختکن با هم درگیری لفظی پیدا کرده و لحظات پرتنشی را سپری کنند. گزارش‌ها حاکی است پیش از آنکه اریک تن‌هاخ و کادر فنی به رختکن برسند تا جو را آرام کنند بازیکنان یونایتد با عصبانیت با هم درگیری لفظی پیدا کرده و کلماتی تند علیه یکدیگر به کار بردند.

لوک شاو، بازیکن یونایتد، در مصاحبه‌ای با اسکای این موضوع را تلویحا تایید کرد و گفت:"درحالیکه هنوز کادر فنی به رختکن نرسیده بود بازیکنان تیم در رختکن با هم صحبتی داشتند. آنچه در زمین گذشت در وهله اول تقصیر ما بازیکنها بود. ما اصلا خوب نبودیم. باید صحبت می‌کردیم. باید با هم صحبت می‌کردیم تا بفهمیم جریان از چه قرار است".

منچستریونایتد بعد از پیروزی در فینال جام اتحادیه و به دست آوردن جام قهرمانی این رقابتها در لیگ برتر سه بازی انجام داده که در هیچیک از آنها عملکرد خوبی نداشته است. اریک تن‌هاخ در سه بازی اخیرشان در لیگ برتر شکست 7-0 مقابل لیورپول، تساوی بدون گل مقابل ساوتهمپتون و شکست 2-0 مقابل نیوکسل را تجربه کرده‌اند. 

 

دیدگاه تان را بنویسید