کاپیتان استقلال در سودای پرواز به پرتغال

سید حسین حسینی در سودای لژیونر شدن و پرواز به سمت پرتغال است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سید حسین حسینی در طول فصل گذشته خیال استقلالی ها را از بابت دروازه راحت کرده بود اما او در این فصل پیشنهادی از پرتغال دارد و بی میل نیست به این تیم برود.

ایران ورزشی نوشت: سید حسین حسینی از یک تیم پرتغالی پیشنهادی دریافت کرده و چنانچه مذاکرات او در روزهای آتی با مدیران باشگاه استقلال به نتیجه‌ نرسد مسیر او به سمت باشگاه پرتغالی تغییر خواهد کرد.

حسینی اما قلباً دوست دارد همچنان در استقلال بماند، ولی تجربه بازی در فوتبال اروپا نیز وسوسه‌انگیز است و او که برای رسیدن به چنین روزهایی تلاش بسیاری از خود به خرج داده و ساعات قابل توجهی از وقت خود را به تمرینات اختصاصی می‌گذراند حضور در تیم‌های اروپایی را به منزله جهشی تازه می‌داند و بر این باور است که اگر شرایط فراهم باشد، بازی در تیم‌های اروپایی نمی‌تواند انتخاب نامناسبی باشد.

با وجود مسئولان باشگاه استقلال نیز هرگز نمی‌خواهند ستاره فصل قهرمانی‌شان را به سادگی از دست بدهند. مسئولان استقلال در ماجرای جدایی دانشگر چندان به این بازیکن سفت و سخت نگرفتند چون پرکردن جای آن بازیکن برای‌شان کاری ناشدنی و دشوار نیست؛ کما اینکه از رایان تفضلی به‌عنوان اصلی‌ترین گزینه برای جانشینی او یاد می‌شود اما یافتن دروازه‌بانی هم‌سطح حسینی در این برهه دشوار است، ضمن اینکه گزینه‌های مناسب نیز همگی تیم دارند و باشگاه استقلال نمی‌تواند درباره شماره یک فصل پیش خود ریسک کند.

اینکه حسینی در روزهای آتی با استقلال به توافق برسد یا اینکه تصمیم به جدایی و حضور در یک تیم اروپایی بگیرد روشن نیست اما نحوه مذاکرات و شروطی که از طرف باشگاه استقلال برای این دروازه‌بان در نظر گرفته می‌شود نقشی مهم در توافق تازه خواهد داشت.

بدون شک تداوم حضور حسینی در استقلال به سود دو طرف خواهد بود و استقلال از نقطه دروازه‌بان با مشکل مواجه نخواهد شد و بهتر است هرچه زودتر توافق‌هایی صورت بگیرد و استقلال همچنان دروازه‌بانی که فصل بیست و یکم را به عالی‌ترین شکل ممکن به پایان رساند در اختیار داشته باشد.

دیدگاه تان را بنویسید