جی پلاس

پای خودخواهی بیخ گلوی وزنه‌برداری ایران!

با گذشت بیش از دوماه از ابلاغ حکم بازنشستگی علی مرادی، این فدراسیون همچنان بلاتکلیف است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ حالا با قطعیت می توان گفت که اگر تاریخ را ورق بزنیم، بیش از دوماه است که وزیر ورزش حکم بازنشستگی علی مرادی، رئیس فدراسیون وزنه برداری را به او ابلاغ کرده. پس از این حکم، خانواده وزنه برداری منتظر بودند تا حمید سجادی تکلیف این رشته پرافتخار را زودتر روشن کند و دوران تاریک آن به پایان برسد.

با وجود مطالبه بسیار خانواده وزنه برداری، وزیر ورزش هنوز هم تکلیف سرپرست این فدراسیون را مشخص نکرده و این در حالی است که تا چند ماه دیگر، این رشته مدال آور باید در بازی های آسیایی و مسابقات جهانی مسابقه بدهد و یکی از رشته های اصلی ورزش ایران در جدول مدالی است.

با اینکه شنیده می شد بالاخره وزیر ورزش سجاد انوشیروانی را به عنوان سرپرست فدراسیون وزنه برداری انتخاب کرده اما روز گذشته سجادی در جمع خبرنگاران گفت که تا مشخص شدن وضعیت بازنشستگی مرادی، او اداره امور در فدراسیون را در دست دارد.

حالا سوالی که پیش می آید این است که در دم و دستگاه عریض و طویل وزارت ورزش، نمی دانستند که ابتدا باید استعلام بگیرند و بعد حکم بازنشستگی را ابلاغ کنند؟ اگر وضعیت مشخص نبوده چطور وزیر ورزش پای آن امضا انداخته؟ اگر هم وضعیت بازنشستگی مرادی مشخص بوده پس چرا وزیر ورزش دو ماه است این ورزش را رها کرده و داد همه را در آورده؟ آیا باید قبول کنیم که لابی های مرادی با افراد سیاسی و ... جواب داده و او قرار است بر خلاف قانون رئیس فدراسیون باشد؟

دوران تاریک مدیریت او در فدراسیون وزنه برداری ضربه های زیادی بر پیکر این رشته زد و باید هرچه زودتر سرپرست این فدراسیون مشخص شود تا برای برگزاری انتخابات، و شروع دوران جدید این ورزش ریل گذاری شود. اتفاقی که هرچه دیرتر بیفتد، مثل یک زخم کهنه در رقابت های پیش رو سر باز می کند و آن وقت همه ورزش ایران چوب آن را خواهد خورد.

دیدگاه تان را بنویسید