جی پلاس

جشن انگلیسی؛ حسرت ایتالیایی + عکس

مقاومت های اینتر برای بسته نگه داشتن دروازه خود در برابر لیورپول یورگن کلوپ کافی نبود و تعویض های طلایی مرد آلمانی، کار را برای شاگردان اینزاگی تمام کرد تا اینطور شادی و حسرت در پایان مسابقه بر چهره بازیکنان نقش بندد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ یکی از مهیج ترین مسابقات دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، مصاف لیورپول و اینتر بود و نظرات بسیاری را به خود جلب کرده بود اما در نهایت این شاگردان یورگن کلوپ بودند که در جوزپه ماتزا توانستند دو بار گلزنی کنند و گام بلندی برای صعود به مرحله بعد بردارند.

شاگردان سیمونه اینزاگی که شروع خوبی در فصل جاری سری A ایتالیا داشتند، با وجود اشراف بر قدرت و کیفیت بالای لیورپول، با امیدهای زیادی وارد زمین شدند اما در نیمه دوم، تعویض های طلایی کلوپ کار را برای قهرمان ایتالیا سخت تر کرد.

یک ضربه سر از فیرمینو و یک شوت از محمد صلاح کافی بود تا مقاومت سخت اینتر در برابر لیورپول راه به جایی نبرد و در نهایت بندرنشین های انگلیس با دستان پر راهی خانه شوند و به انتظار بازی برگشت بنشینند.

این اتفاق در شرایطی رقم خورد که اینتر چندان هم بد بازی نکرده بود و در سوی مقابل ستاره های لیورپول شب خوبی نداشتند اما برای بازیکنان باکیفیت کلوپ، یک لحظه غفلت و زدن ضربه نهایی کافی بود .

لیورپول اینتر

دیدگاه تان را بنویسید