کری بازیکن امارات: هدف مان بردن ایران است!

حسن ماجد می گوید تیمش برای شکست ایران به ورزشگاه آزاد می آید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ تکلیف صعود ایران به جام جهانی 2022 قطر یکسره شده است. شاگردان اسکوچیچ با پیروزی های پیاپی سه هفته مانده به پایان رقابت های انتخابی صعود خود را جشن گرفتند تا از نظر روانی با خیالی آسوده مقابل امارات به میدان بروند. اوضاع برای این کشور حاشیه خلیج فارس البته مساعد نیست و آنها برای صعود مستقیم نیاز به معجزه دارند.

امارات باید در سه هفته باقی مانده، هر سه بازی اش را ببرد و امیدوار باشد که کره جنوبی از سه بازی آینده اش بیشتر از یک امتیاز نگیرد! این تنها راه صعود مستقیم آنها به جام جهانی است. اولین و البته سخت ترین گام برای آنها پیروزی بر ایران در بازی خارج از خانه است.

حسن ماجد درباره این بازی گفت: بعد از بازی با سوریه زمان زیادی برای آماده سازی با ایران در اختیار نداشتیم اما در تلاش هستیم برابر ایران با وجود اینکه در زمین خود بازی نمی‌کنیم نمایش خوبی داشته باشیم و به دومین پیروزی پیاپی خود در روزهای اخیر دست یابیم. حضور در رده سوم جدول بدین معنی است که ما می‌توانیم به مرحله نهایی جام جهانی صعود کنیم. همه تلاش ما این است در تهران و در استادیوم آزادی به گونه‌ای بازی کنیم که انتظارات هواداران بر آورده شود. 

ماجد حسن درباره غیبت برخی از بازیکنان امارات برای بازی با ایران نیز گفت: این اتفاق در فوتبال طبیعی است. در فوتبال باشگاهی هم این‌طور است و در برخی از بازی‌ها، تیم‌ها با غیبت بازیکنان کلیدی خود مواجه می‌شوند. تیم خوب تیمی است که خود را با این شرایط وفق دهد و به جای ناراحتی، از راه حل‌ها برای پر کردن خلاء بازیکنان کلیدی استفاده کند. با اعتقاد من بازیکنان خوبی در اردوی تیم ملی حضور دارند و با تجربه هستند و به‌راحتی می توانیم نمایشی داشته باشیم که غیبت بازیکنانی که در اردوی تیم ملی نیستند، به‌چشم نیاید. 

هافبک باشگاه الاهلی و تیم ملی امارات در توضیح بیشتر در مورد وضعیت تیمش و هم چنین بازی با ایران گفت: ما در رده سوم جدول گروه A قرار داریم و این بدین معنی است که از شانس صعود برخوردار هستیم. صعود به جام جهانی رویای ما است و برای رسیدن به این رویا خواهیم جنگید. البته در حال حاضر تنها به بازی با ایران فکر می‌کنیم و اینکه در این مسابقه نمایش خوبی داشته باشیم. کادر فنی به خصوص فان مارویک به ما گوشزد کرده است در طول 90 دقیقه با تمرکز بازی کنیم و قدر موقعیت‌هایی که در جریان بازی نصیب ما می‌شود را بدانیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید