جی پلاس

دزدی های بزرگ از فوتبالیست های معروف؛ سارقان شب الکلاسیکو در خانه بنزما!

سارقان خانه فوتبالیست های مشهور را محل مناسبی برای رسیدن به اهداف خود می دادند که گاهی موجب وحشت بازیکن و خانواده اش می شوند.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، فرشته مقدم: در سال های اخیر خانه فوتبالیست ها بارها مورد سرقت قرار گرفته است. دزدان اغلب زمانی وارد خانه بازیکنان می شوند که آن ها در میدان مسابقه هستند یا در اردوی تیم ملی حضور دارند. با این حال گاهی همسر و فرزندان فوتبالیست ها در خانه هستند که باعث وحشتشان می شوند. در اسپانیا، انگلیس و فرانسه بیش از همه چنین سرقت هایی دیده شده است. زمانی که سرقت های متعددی اتفاق افتاد پلیس از فوتبالیست ها درخواست کرد عکسی در شبکه های اجتماعی منتشر نکنند که محل زندگی شان مشخص باشد. با این حال شرایط بهتر نشد. 

 

تماشاگران خسته از امروز و فردای فوتبالی ها و بهداشتی ها!

 

 آخرین بازیکنی که با حمله دزدان روبرو شد نیکلاس اوتامندی بود که در پایتخت پرتغال زندگی می کند. سارقان منتظر بازگشت مدافع بنفیکا پس از بازی با فامالیکائو بودند و سپس به خانه اش وارد شدند. آن ها اوتامندی را زدند و با کمربند گردنش را بستند تا تکان نخورد. سپس به یکی از اتاق ها بردند، جایی که همسر و پسرش در آنجا حضور داشتند و وحشت زده بودند. سارقان پول نقد و چند ساعت دزدیدند. باشگاه بنفیکا ضمن تایید این موضوع اعلام کرد حال مدافع آرژانتینی و خانواده اش خوب است. 

اسپانیا 

محله گرانقیمت لا مورالخا مادرید بیش از همه مورد سرقت قرار گرفته است. در دسامبر ۲۰۱۶ دزدان در حالی وارد خانه رافائل واران شدند که بازیکن فرانسوی برای دیدار رئال مادرید و دورتموند در آلمان حضور داشت. آن ها پول نقد و جواهر به سرقت بردند که  نزدیک به ۷۰ هزار یورو ارزش داشتند. دو سال بعد دزدان ابتدا وارد خانه ایسکو شدند و سپس به منزل زین الدین زیدان دستبرد زدند. چند روز بعد که لوکاس واسکس از تعطیلات برگشت متوجه حضور سارقان در خانه اش شد. 

دزدان برای ورود به خانه کریم بنزما شب برگزاری ال کلاسیکو را انتخاب کردند. زمانی که مهاجم رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو در کوپا دل ری برابر بارسلونا بازی می کرد سارقان به هدف خود رسیدند. کاسمیرو دیگر بازیکن سفیدپوشان در زمان داربی خانه اش مورد سرقت قرار گرفت. همسر و دخترش در آن زمان در منزل بودند. از خانه آسنسیو هم دزدی شده است. آلوارو موراتا در اردوی تیم ملی در جزایر فارو بود که دزدان وارد خانه اش شدند‌. آلیس کمپلو، همسر مهاجم اسپانیایی هنگام سرقت در خانه حضور داشت. 

یکی دیگر از شهرهای محبوب سارقان بارسلونا است. در ژوئن ۲۰۱۸ از خانه جرارد پیکه دزدی شد. آن ها ساعت و جواهراتش را به سرقت بردند. در هنگام دزدی پدر و مادر مدافع بارسا در خانه خواب بودند. این اتفاق برای جوردی آلبا زمانی که با آبی اناری ها در میلان حضور داشت رخ داد. در نوامبر ۲۰۱۸ دزدان از خانه بواتنگ جواهراتی به ارزش ۳۰۰ هزار یورو به سرقت بردند در حالی که این بازیکن در زمین بود و برای بارسا بازی می کرد‌. آرتور که در دیدار بارسلونا و لیورپول حضور داشت خانه اش مورد سرقت قرار گرفت. دزدان برادر این بازیکن را با یک شی تیز تهدید کردند. 

سارقان، داربی والنسیا و ویارئال در ژوئن ۲۰۱۹ را فرصت خوبی دانستند تا اشیای با ارزش بازیکنان هر دو تیم را بدزدند. آن ها ابتدا به خانه فونس موری دستبرد زدند‌. همچنین در آن شب وارد خانه های بازیکنان والنسیا از جمله گارای، گابریل پائولیستا و کندوگبیا شدند‌. ارزش جواهرات، ساعت، لباس و پول نقدی که به سرقت بردند در مجموع بیش از ۳۰۰ هزار یورو بود. دزدان در داربی سویا هم به خانه خواکین و ویلیام کاروالیو وارد شدند اما نتوانستند چیزی به سرقت ببرند. 

انگلیس

رابین اولسن، دروازه‌بان سوئدی زمانی که برای اورتون بازی می کرد با حمله سارقان روبرو شد. این اتفاق در ماه مارس ۲۰۲۱ رخ داد و دزدان خانواده اش را با قمه تهدید کردند تا بتوانند یک ساعت گرانقیمت، جواهرات و پول نقد را به سرقت ببرند. این اتفاق برای کارلو آنچلوتی در زمان حضورش در این تیم انگلیسی رخ داد. او در خانه نبود اما فرزندانش در آنجا بودند. در می ۲۰۲۰ دزدان وارد خانه دله الی، بازیکن تاتنهام شدند و او را با چاقو تهدید کردند و به صورتش ضربه زدند. هیچ یک از اعضای خانه نیازی به بستری شدن در بیمارستان پیدا نکردند. سارقان پیش از فرار جواهرات و چند ساعت را دزدیدند. 

فرانسه 

بازیکنان پاری‌سن ژرمن هدف اصلی سارقان در فرانسه بودند. لیونل مسی در همان روزهای نخست حضورش در پاریس با یکی از این سرقت ها روبرو شد‌. دزدان وارد هتل "لو رویال مونسو" شدند که مهاجم آرژانتینی به همراه خانواده اش در آن جا اقامت داشت. البته اتفاقی برای ستاره PSG رخ نداد. چند ماه قبل یعنی در مارس آنخل دی ماریا دچار رعب و وحشت شد زمانی که او به خبر دادند دزدان وارد خانه اش شدند. هافبک آرژانتینی در جریان دیدار پاری‌سن ژرمن و نانت تعویض شد تا به نزد خانواده اش برود. همسر و فرزندان دی ماریا در زمان دزدی در خانه حضور داشتند. خانواده مارکینیوش هم در آن شب چنین تجربه تلخی داشتند. بازیکن برزیلی در پایان بازی از این موضوع مطلع شد. 

در سی ام ژانویه زمانی که مائورو ایکاردی به همراه تیم پاریسی در سفر بود تا برابر لوریانت بازی کند دزدان وارد خانه اش شدند و اشیایی به ارزش ۴۰۰ هزار یورو را به سرقت بردند. تقریبا یک هفته قبل از آن اتفاق مشابهی برای سرخیو ریکو افتاد و جواهرات و ساعت هایش که ۲۵ هزار یورو ارزش داشتند به سرقت برده شد. در زمان حضور دنی آلوس در پاریس دزدان وارد خانه مدافع برزیلی شدند. البته او در خانه نبود و برابر مون پلیه بازی می کرد. سارقان در مارس ۲۰۱۹ می خواستند وارد خانه لوین کروزوا هم شوند اما همسایه متوجه شدند و چهار دزد به هدفشان نرسیدند. 

سارقان دو بار به خانه چوپو موتینگ دستبرد زدند. نخستین بار این اتفاق در نوامبر ۲۰۱۸ رخ داد که بازیکن PSG برابر لیورپول بازی می کرد. سپس در ماه دسامبر نیز وارد خانه اش شدند و در مجموع ۶۰۰ هزار یورو به سرقت بردند. بیشترین خسارت مالی را تیاگو سیلوا دید.  سارقان در آخرین روزهای سال ۲۰۱۸ اشیایی به ارزش ۱.۵ میلیون یورو از خانه بازیکن برزیلی دزدیدند. 

دیدگاه تان را بنویسید