جی پلاس؛ نتایج کاروان ایران در روز هشتم پارالمپیک توکیو

هشتمین طلا در هشتمین روز؛ افروز در توکیو درخشید/ بانوی تیرانداز و دونده ایران دوباره ناکام ماندند! +عکس و ویدیو

نمایندگان ایران در روز هشتم پارالمپیک 2020 توکیو در دو رشته به مصاف رقبا رفتند که سعید افروز در پرتاب نیزه با شایستگی مدال طلا را کسب کرد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، کاروان ایران در روز هشتم بازی های پارالمپیک 2020 توکیو در دو رشته پاراتیراندازی و پارادوومیدانی نماینده داشت و در پایان یک مدال طلا برای کاروان به دست آمد.

نتایج امروز ورزشکاران ایران را در ادامه بخوانید:

(جدول رده بندی مدالی پارالمپیک 2020 توکیو)

(برنامه و نتایج کامل ورزشکاران ایران در پارالمپیک 2020 توکیو)

(اسامی مدال آوران ایران در پارالمپیک 2020 توکیو)

 

پارادوومیدانی 

 

سعید افروز پارادوومیدانی کار ایران در پرتاب نیزه کلاس F34 به مصاف رقبا رفت و موفق به کسب هشتمین مدال طلای کاروان ایران در پارالمپیک توکیو شد. او در دو پرتاب اول خود نیزه را 39.48 و 39.40 پرتاب کرد اما در شانس سوم با ثبت رکورد 40.05 رکورد جهان و پارالمپیک را شکست. نکته جالب توجه این است که او دو پرتاب آخر خود را انجام نداد و بعد از پرتاب چهارم انصراف داد. دو پرتابگر کلمبیایی نیز دوم و سوم شدند.

وحید علی‌نجیمی هم که پیش از این در دوی 100 متر از صعود به فینال بازمانده بود در مرحله مقدماتی دوی 400 متر کلاس T13 به مصاف رقبا رفت و با زمان 50.25 در گروهش پنجم شد و در نهایت در جایگاه نهم قرار گرفت.

وحید علی نجیمی دونده ایران در پارالمپیک توکیو

سعید افروز پارادوومیدانی ایران در پارالمپیک توکیو

پاراتیراندازی

رقیه شجاعی بعد از ناکامی در مسابقه اول از ساعت 5 در تفنگ بادی 10 متر مختلط به مصاف رقبا رفت و با کسب 626.6 از رسیدن به فینال بازماند. شجاعی در پایان در رده سی و نهم جای گرفت. او پیش از این در تفنگ بادی 10 متر هم به رده ای بهتر از ششمی نرسیده بود و ناکامی این تیرانداز در پارالمپیک تکمیل شد.

رقیه شجاعی پاراتیراندازی پارالمپیک

دیدگاه تان را بنویسید