جی پلاس؛

آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس| نورالهی با پرسپولیس به توافق رسید/ پیام خداحافظی نادری/ شکایت آبی‌ها از استیناف به فیفا

احمد نوراللهی مبلغ تخفیف خود را به مدیرعامل باشگاه اعلام کرد. مبلغی که از سقف قرارداد سایر بازیکنان نیز بیشتر است تا او را تبدیل به گران‌ترین بازیکن فصل آینده پرسپولیس کند.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس ،  آخرین اخبار امروز چهارشنبه 20 مرداد 1400 درباره باشگاه های پرسپولیس و استقلال را در ادامه می خوانید:

اخبار باشگاه پرسپولیس

توافق احمد نورالهی با پرسپولیس برای ماندن 

نورالهی که علاقه‌ای به ترک پرسپولیس ندارد تخفیف خود را به مدیرعامل باشگاه اعلام کرد تا رقم جدید این بازیکن مورد موافقت سمیعی قرار بگیرد. مبلغی که از سقف قرارداد سایر بازیکنان نیز بیشتر است تا او را تبدیل به گران‌ترین بازیکن فصل آینده پرسپولیس کند.

بنابراین اگر نورالهی در روزهای پیش رو از دادن تخفیف به پرسپولیس پشیمان نشود قرارداد خود را برای یک فصل دیگر با این تیم تمدید می‌کند تا در سال منتهی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در لیگ برتر ایران فوتبال خود را ادامه دهد.

تمرینات آل کثیر در شمال کشور

عیسی آل کثیر مثل دیگر بازیکنان به تعطیلات رفته ولی او تمرینات شخصی اش را خیلی زود از سر گرفته تا بتواند برای فصل جدید آماده باشد. این هم تصاویری از تمرینات عیسی در هوایی عالی و در شمال کشور. 

42

 

اخبار باشگاه استقلال

مدافع استقلال راهی ترکیه شد

محمد نادری بعد از جدایی از تیم فوتبال استقلال به تیم فوتبال آلتای ترکیه پیوست.

قرارداد این بازیکن با باشگاه ترکی ۲ساله است و مراسم عقد قرارداد رسمی عصر امروز برگزار خواهد شد.

سرمربیگری تیم فوتبال آلتای ترکیه بر عهده مصطفی دنیزلی سرمربی سابق تیم های پاس،پرسپولیس و تراکتور است.

محمد نادری در خصوص اتفاقات فینال جام حذفی اظهار داشت: چند روز از فینال گذشته و من خیلی به خاطر آن اتفاق ناراحت هستم.حقیقتا نمی توانم آن شکست را هضم کنم.

وی افزود:صحبتهای زیادی در مورد بازی انجام شد و من به نوبه خودم از هواداران عذرخواهی می کنم.اطمینان دارم این تیم به جایگاه واقعی خود بر می گردد. 

مدافع استقلال ادامه داد:اگر بخواهم در مورد تلخ ترین اتفاق زندگی ام بگویم مطمئنا به شب فینال اشاره می کنم.تاکید می کنم استقلال با وجود هوادارانش به جایگاه اصلی بر می گردد.

مدافع استقلال عنوان کرد:خداحافظی از شما هواداران برایم خیلی سخت است، پس از  شما خداحافظی نمی کنم چون مطمئن هستم این افتخار را پیدا می کنم که بتوانم شماره   ۲ استقلال و زنده یاد پورحیدری را بپوشم.

نادری خاطرنشان کرد:هر جای این کره خاکی باشم با افتخار می گویم فرزند این خانواده پر افتخار هستم و در ایران فقط و فقط انتخابم استقلال خواهد بود.

باشگاه استقلال: از فدراسیون به دادگاه CAS شکایت می‌کنیم

به نقل از سایت باشگاه استقلال، پس از تخلف عیان آکادمی کیا، عنوان قهرمانی رده نوجوانان فوتبال پایه تهران به نوجوانان استقلال تعلق گرفت.

با وجود مدارک غیر قابل خدشه مبنی بر تخلف آکادمی کیا و عیان شدن این تخلفات در رسانه‌ها، امروز کمیته استیناف حکم را تغییر داد تا عنوان قهرمانی از نوجوانان استقلال گرفته شود. باشگاه استقلال این تخلف واضح را قطعا در CAS ( دادگاه عالی ورزش) پیگیری می‌کند ولی بهتر است مسئولان مربوطه متوجه باشند که افکار عمومی این حکم را به سرمربیگری تیم امید مرتبط می‌کنند که ان‌شاءالله اشتباه می‌کنند.

دیدگاه تان را بنویسید