در گفت وگو با جی پلاس مطرح شد

ضربه بزرگ به تیم ملی فوتبال و نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا

کارشناس فوتبال گفت: تیم ملی فوتبال به علت کیفیت پایین لیگ برتر فوتبال با مشکلاتی مواجه می شود.

لینک کوتاه کپی شد

مجید جلالی کارشناس فوتبال در گفت وگو با جی پلاس، درباره لیست تیم ملی فوتبال اظهار کرد: هر لیستی اعلام شود موافقان و مخالفانی دارد و در بین لیست  25 نفره  همه روی 18 نفر دعوت شده نظر یکسانی دارند اما در مورد مابقی نفرات بستگی به سلیقه افراد دارد. با توجه به اینکه کیفیت لیگ برتر فوتبال پایین است به همین علت تیم ملی فوتبال با مشکل مواجه می شود.

جلالی درباره کیفیت لیگ بیستم فوتبال گفت: به نظرم کیفیت لیگ برتر فوتبال پایین است و بازیکنان جدید نتوانستند انتظارات را برآورده کنند و این موضوع دلایل زیادی دارد که در زمان مناسب آن را بررسی می کنیم. دلایل زیادی وجود دارد که لیگ بیستم نتوانسته پیشرفت کند و کیفیتش از نظر من قابل قبول نیست.

کارشناس فوتبال درباره بازی های نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: نمایندگان کشورمان باید کیفیت خود را در لیگ قهرمانان آسیا نشان بدهند. با توجه به اینکه سطح لیگ ما پایین است ،این احتمال وجود دارد این موضوع روی بازی های آسیایی تاثیر بگذارد. البته شاید نمایندگان کشورمان در آسیا بتوانند خودی نشان بدهند به خصوص اینکه بازی های تیم های ما قرار است در خارج از کشور برگزار شود.

او درباره عملکرد تیم ها در فصل نقل و انتقالات گفت: به نظرم صرف هزینه در نقل و انتقالات ضامن موفقیت یک تیم نیست. همچنین هزینه های صورت گرفته به مسائل غیرفوتبالی برمی گردد.

جلالی درباره برکناری زودهنگام مربیان فوتبال اظهار کرد: فوتبال در همه دنیا پیشرفت نکرده است و همه به دنبال نتیجه گیری و اقدامات کوتاه مدت هستند و به برنامه های بلندمدت نگاه نمی کنند. فردی که مربیگری می کند باید به او زمان کافی داده شود تا بتواند به خوبی سازندگی کند و در بخش نیروی انسانی هم به موفقیت برسد و علاوه بر این، ایده جدیدی برای مدل بازی کردن خود پیدا کند و در پرورش بازیکنان جدید موفق باشد.

دیدگاه تان را بنویسید